آئین تعزیه خوانی شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا در روستای چاه شرف شهرستان مُهر در جنوب استان فارس برگزار شد./این تعزیه به نویسندگی و کارگردانی علیرضا زارعتی و با بازیگری 120 نفر از هنرمندان شهرستان فسا برپا شده است که با استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان روبرو شد./مراسم تعزیه سنتی حضرت ابوالفضل العباس(ع ) در حسینیه حیدر زرقان شیراز، به همت گروه تعزیه خوانی عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 13 October 2016
به گزارش تابناک فارس:آئین تعزیه خوانی شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا در روستای چاه شرف شهرستان مُهر در جنوب استان فارس برگزار شد.
 
 
 
 
 
  تعزیه میدانی با حضور ١٢٠ بازیگر در فسا برگزار شد.
این تعزیه به نویسندگی و کارگردانی علیرضا زارعتی و با بازیگری 120 نفر از هنرمندان شهرستان فسا برپا شده است که با استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان روبرو شد.
رحمانی گفت: بیش از 20 هزار نفر از ارادتمندان و عاشقان اهل بیت (ع) به تماشای این نمایش مذهبی نشستند که اقبال مردم به تعزیه به عنوان یک هنر مذهبی ارزشمند است.
 
مراسم تعزیه سنتی حضرت ابوالفضل العباس(ع ) در حسینیه حیدر زرقان شیراز، به همت گروه تعزیه خوانی عاشقان ثارالله برگزار شد.
مراسم سنتی تعزیه خوانی در شهر زرقان از مهم ترین آیین های عاشورایی فارس و جنوب کشور محسوب می شود که سال گذشته زرقان را در برگزاری مراسم تعزیه خوانی در ردیف برترین های این آیین در فارس و کشور قرار داد.
 
برچسب ها: تعزیه ، فارس ، عاشورا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار