در این حادثه سه تن به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست دادند و دو تن دیگر توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند. همتی بیان کرد: حال هر دو مصدوم وخیم گزارش شده است. /در این حادثه 6 دختر دانش‌آموز پیش دانشگاهی مصدوم که به همراه یکی از رانندگان توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان کازرون منتقل شدند.
کد خبر: ۳۰۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲ 09 October 2016
به گزارش تابناک فارس:همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: عصر دیروز در ساعت 17 و 50 دقیقه برخورد دو دستگاه خودرو ٤٠٥ در محور شیراز-كوار اعلام شد كه به علت تعداد مصدومین دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. 
وی ادامه داد: در این حادثه سه تن به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست دادند و دو تن دیگر توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند. 
همتی بیان کرد: حال هر دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

سانحه رانندگی در کازرون منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن ۶ دانش‌آموز شد.
گزارشی از یک فقره تصادف در روستای بالاده کازرون داده شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شد.
در این حادثه 6 دختر دانش‌آموز پیش دانشگاهی مصدوم که به همراه یکی از رانندگان توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان کازرون منتقل شدند.
یکی از رانندگان به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.
فرماندهی انتظامی کازرون اعلام کرده علت این تصادف تجاوز به چپ خودروی پرایدی بوده که به سرویس مدرسه برخورد کرده است. 
برچسب ها: تصادف ، کشته ، زخمی ، فارس ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار