حقوق های نجومی مسائل پشت پرده دارد / تأسف آور است که عده ای هنوز به آمریکا امیدوارند/خرافات از عزاداری ها حذف شود/به آثار تاریخی کازرون رسیدگی شود/ چرا مسئولان مرودشت در نماز جمعه شرکت نمی کنند؟ مراقب شیعه انگلیسی باشید/چرا دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضعیف شده است/جاده بیرم اشکنان تکمل شود /حقوق های نجوم به نظام ضربه زد
کد خبر: ۳۰۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 08 October 2016
به گزارش تابناک فارس:فصل مشترک خطبه ها ائمه جمعه فارس در نماز جمعه اشاره به عاشورا و قیام امام حسین و لزوم توجه و درس آموزی از نهضت حسینی و همچنین اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و غرب و در نهایت لزوم رسیدگی جدی به حقوق ها نجومی برخی مدیران بود.
 
حقوق های نجومی مسائل پشت پرده دارد
امام جمعه شیراز با اشاره به تناقض‌گویی‌های برخی از مسؤولان در مورد فیش‌های نجومی گفت: آمارهای متناقض و متفاوت و مباحثی که مطرح می‌شود، حکایت از مسائلی در پشت پرده فیش‌های نجومی دارد.
آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به مسؤولان مبنی‌ بر اینکه در برخورد با متجاوزان به حقوق بیت‌المال و صاحبان فیش‌های حقوقی مصالح جامعه را فدای مصلحت چند نفر نکنید، اظهار داشت: حفظ اعتماد مردم به نظام بزرگ‌ترین سرمایه است که نباید فدای عده‌ای متجاوز شود.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فیش‌های حقوقی، تصریح کرد: به‌دنبال جا‌به‌جایی افراد نیستیم اما بدهکاران بیت‌المال باید بدهی خود را برگردانند و اگر خیانت عمدی باشد مجازات شوند.امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: تاکنون آمارهای متفاوت و متناقضی را در مورد تعداد افراد دارای فیش‌های حقوقی اعلام کرده‌اند که از 12 نفر تا 950 نفر بوده که نمی‌دانیم باید کدام را باور کنیم.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: صاحبان فیش‌های حقوقی هرچند نفر که باشند نباید مصلحت آنان را مقدم بر مصلحت جامعه بدانند و اعتماد عمومی را قربانی این‌گونه افراد کنند.
وی ارسال کالاهای قاچاق به کشور را نقشه حساب‌شده دشمنان برای فلج کردن اقتصاد مملکت دانست و گفت: نیروی انتظامی برای اجرای مأموریت‌ها و مسؤولیت‌های خود به حمایت مسؤولان و مردم نیاز دارد.
 تأسف آور است که عده ای هنوز به آمریکا امیدوارند
آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، با ابراز تاسف از اینکه عده‌ای هنوز به آمریکا امیدوارند، اظهار داشت: رفتار آمریکا و اینکه برخی از کشورهای اروپایی چگونه در برابر موفقیت‌های به دست آمده در سوریه و عراق موضع‌گیری می‌کنند، برای همگان محرز شده است.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و ایران اسلامی سخنانی را که سال‌ها مخفی نگاه داشته بودند به طور ناشیانه نمایان کردند افزود: متاسفانه برخی همچنان چشم امید به آمریکا دارند و هنوز حاضر نیستند بی‌اعتمادی به آمریکا را قبول کنند.
 
خرافات از عزاداری ها حذف شود/به آثار تاریخی کازرون رسیدگی شود
 امام‌جمعه کازرون ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: نظم در عزاداری‌ها، کیفیت اشعار و سوزوگدازی که در لحن نوحه‌خوان‌ها باید وجود داشته باشد و ترویج سبک‌های صحیح و سالم و دوری از خرافات و حرف‌های ناصحیح از تذکرات مهم در این ایام است.
وی در ادامه بابیان اینکه این اطلاعات به‌صورت محرمانه ثبت و نگهداری می‌شود از مردم کازرون برای شرکت در سرشماری نخستین مرحله به‌صورت اینترنتی دعوت و خاطرنشان کرد: در فرمانداری این شهرستان امکانات ثبت‌نام به‌صورت رایگان فراهم است.
خرسند با اشاره به سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور به شهر تاریخی بیشاپور که گفته بود پرونده شهر تاریخی بیشاپور، برای ثبت در فهرست جهانی سال 2018 آماده شده است اظهار داشت: امیدواریم این وعده عملی شود.
خطیب نماز جمعه کازرون حفظ آثار تاریخی این شهرستان به‌ویژه نقش‌برجسته‌های تنگ چوگان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان با حمایت از سرمایه‌گذاری در جذب گردشگری و هتل‌سازی به وعده خود در این زمینه عمل کنند.
 
چرا مسئولان مرودشت در نماز جمعه شرکت نمی کنند؟
امام‌جمعه مرودشت با گلایه از برخی مسؤولان و متولیانی که در سطح این شهرستان میدان‌داری کرده و خود را به‌عنوان ارکان اصلی شهر می‌دانند خاطرنشان کرد: عده‌ای در سطح این شهرستان خود را صاحب‌ فکر و اندیشه دانسته و میدان‌داری می‌کنند اما در نماز جمعه که فرمان ولایت بوده و به‌عنوان جایگاه حاکمیت و ولایت در سطح این شهرستان است و بهترین مکان در راستای ایجاد فضای وحدت و هم‌دلی محسوب می‌شود حضور بسیار کم‌رنگی دارند.
 
مراقب شیعه انگلیسی باشید
 امام‌جمعه اقلید به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، قوم‌ها و ملیت‌ها و ... اشاره کرد و گفت: روی کار آوردن شیعه انگلیسی توطئه امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام است تا به نام دین ریشه اسلام را قطع کنند.
 
چرا دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضعیف شده است؟
امام جمعه جهرم از تنزل رتبه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان و عملکرد متولیان در این زمینه گلایه کرد.حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام گفت: در هفته‌های گذشته مسائلی در مورد تنزل دانشگاه علوم پزشکی جهرم در میان مردم مطرح شد که مسئولان قول دادند با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود این مسئله  را حل کنند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود سرشماری نفوس و مسکن را برای برنامه‌ریزی‌هایی که منجر به توسعه شهرستان می‌شود مورد اهمیت دانست و گفت: از این جهت مردم شهرستان در فرصت باقیمانده در ثبت‌نام اینترنتی شرکت کرده و مدیران مدارس نیز از دانش‌آموزان به عنوان همکار سرشماری استفاده کنند.
 
جاده بیرم اشکنان تکمل شود
امام‌جمعه اشکنان گفت:تلاش ها مسئولان موجب شد تا مرمت و بازسازی مسیر بیرم به سمت اشکنان آغاز شود که امیدواریم با قول مساعد مسؤولان ادامه مسیر تا اشکنان و ادامه چهاربانده شدن اشکنان از سمت خشت رکن‌آباد نیز، در آینده‌ای نزدیک آغاز شود.
 
حقوق های نجوم به نظام ضربه زد
امام‌جمعه قائمیه گفت: حقوق‌های نجومی به ارزش‌های انقلاب و اعتبار نظام لطمه وارد کرد.
حجت‌الاسلام قهرمان عباسی گفت: فتنه سال 88 هزینه سنگینی را بر حیثیت نظام وارد کرد، عزت و اقتدار نظام را به چالش کشاند، زبان تخریب و تضعیف دشمنان داخلی و خارجی را علیه نظام برنده کرد و فضای سیاست‌زدگی و دوقطبی را در جامعه ایجاد کرد و امروز نیز حقوق‌های نجومی به ارزش‌های انقلاب و اعتبار نظام لطمه وارد کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
این حدیث مثل اینکه باز هم برای مردم است. که کسی که سه هفته بدون عذر نماز جمعه را ترک کند منافق است. اینا که ده ساله بعصی ها در نماز جمعه شرکت نکردند. مگه حدیث هم مسئول و این و ان داره. مردم چی میگن میگن این حدیثها که اقایان میگن پس مسخریه و یا دوروعه یا هم الکیه. مثل اینکه همه چیز فقط برای م دم. اونا مثلا فیشهای نجومی مستسنی هستند. اخه دوروغهای و درم و مردم را سر کار گذاشتن حدی داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
اگر نماز جمعه در شهری جناحی شود نتیجه ان معلوم است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار