خطیب جمعه خرامه گفت : 5 ماه از افشای پرداخت های نجومی می گذرد ولی عکس العملی ندیدیم، مردم منتظر یک حرکت انقلابی در برخورد با مفسدان اقتصادی هستند، مردم منتظر یک غرّش حیدری هستند.
کد خبر: ۳۰۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 07 October 2016
تابناک فارس به نقل از شیرازه: حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تشکر از برگزارکنندگان همایش شیرخوارگان حسینی اظهار داشت: لشکر عظیم حضرت علی اصغر (ع) سراسر جهان را تسخیر کرده و به همه دنیا صادر شده است، پاکی و عصمت در دل ها نفوذ می کند و مقدمه ساز ظهور خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های روز تاسوعا و عاشورا بیان داشت: مهمترین نمود محرم صحنه نماز ظهر عاشوراست، این بی انصافی است که نماز ظهر عاشورا با شور و حالی خاص اقامه نشود، نوحه خوان مراسم تا اسم نماز آمد مراسم را تعطیل کرده و به یاد آخرین نماز حضرت اباعبدالله (ع) بصورت یکپارچه نماز را برپا کنند چرا که آخرین نماز امام حسین (ع) زیر باران تیر اقامه شد.

حجت الاسلام صباحی ضمن گلایه از بی تفاوتی نسبت به پرداخت های نجومی گفت: بنا به گزارش دیوان محاسبات کشور این حقوق ها از سال 93 و در رمان دولت فعلی وضع شده اند، مردمی که در پرداخت قسط 20 هزار تومانی خود مانده اند چگونه تحمل کنند که پاداش چند مدیر بالای یک میلیارد تومان است.

امام جمعه خرامه ادامه داد: 5 ماه از افشای پرداخت های نجومی می گذرد ولی عکس العملی ندیدیم، مردم منتظر یک حرکت انقلابی در برخورد با مفسدان اقتصادی هستند، مردم منتظر یک غرّش حیدری هستند.

وی افزود: علی (ع) در آن زمان به فرمانداری که بر سر سفره رنگین نشسته بود گفت که برازنده نیست فرماندار حکومت اسلامی در چنین مجالسی حضور بیاید، وقتی کوچک و بزرگ می داند که برخورد حضرت علی (ع) با برادرش در مورد بیت المال با آتش گداخته بود پس چه کسی باید به این حرف عمل کند؟ این حرف برای چه کسی زده شده؟ برای کسانی که به اسم علی (ع) دولت تشکیل داده اند.

حجت الاسلام صباحی ضمن اعلام اعتراض مردمی از این قضایا گفت: در انتخابات آینده این عملکردها قطعا تاثیرگذار خواهد بود واقیعت این است که مسئولان دولتی حتی یک آمار شفاف هم از این مدیران نمی دهند حتی نمی گویند که کدام رییس و کدام مدیر کل برکنار شد.

امام جمعه خرامه در پایان تصریح کرد: ما قدردان خدمات دولت هستیم اما این اتفاقات معیار یک دولت اسلامی نیست، در این قضیه اذهان عمومی ناراحت است و مردم منتظر یک حرکت انقلابی برای برخورد با مفاسد اقتصادی هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
ممنون از پی گیری ایشان اما ایشان نگفت که چهار سال از اختلاص های جهانی و کهکشانی گذشت ولی هنوز معلوم نیست نتیجه چه شد و پولها کجا رفت درست نیست فقط با یک چشم قضایا را ببینیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار