اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی در دادگستری جهرم آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 01 October 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس دادگستری جهرم گفت: دادگستری جهرم همگام با سیاست های قوه قضائیه طرح ابلاغ الکترونیکی را  از 13 شهریور آغاز کرده است.
وی  با اشاره به ماده 175 قانون آیین دادرسی کیفری استفاده از سامانه های رایانه ای و مخابراتی از قبیل پیام نگار ارتباط تصویری از راه دور نمابر و تلفن برای طرح شکایت یا دعوی ارجاع پرونده احضار متهم اوراق قضایی و همچنین نیابت قضایی با رعایت مقررات راجع به دادرسی الکترونیکی بلامانع است.
اسمی رئیس حوزه قضایی جهرم از مهمترین اهداف این را خدمت رسانی آسان و بهتر ،کاهش زمان اطاله دادرسی ،رعایت حفظ حریم شخصی افراد ،کاهش هزینه های پستی و کاهش مراجعات اصحاب دعوا به دادگستری برشمرد.
وی اظهار داشت: ثبت مشخصات افراد در سامانه ابلاغ الکترونیک ضروری است و کلیه اصحاب دعوی ،وکلا و کارشناسان جهت ثبت نام می توانند از دو روش اقدام کنند.
وی ادامه داد:روش اول از طریق پیوند (لینک)سامانه ثبت نام الکترونیک موجود در سایت sakha2.adliran.irاطلاعات خود را وارد نمایند.
اسمی خاطرنشان کرد:جهت احراز هویت و دریافت رمز ورود به واحد ثبت نام الکترونیکی مستقر در ساختمان شماره یک واقع در بلوار آزادگان مراجعه نمایند.
وی تصریح کرد:روش دوم از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر خدمات اینترنتی (کافی نت )ثبت نام نموده و جهت
احراز هویت  و دریافت رمز ورود به واحد ثبت نام الکترونیکی مستقر در ساختمان شماره یک واقع در بلوار آزادگان مراجعه نمایند.
در زمان ثبت نام در سامانه ثنا(ابلاغ الکترونیکی)صرفا شماره تلفن خود را ارائه نمایند.
اسمی تصریح کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام ،دادگستری جهرم از ارائه خدمات به کسانی که در سامانه ثبت نام نکرده باشند معذور می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
الهام رضاییان کوچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
بسیار خوب و عالی می شود
مسعوددهقان خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
ابلاغیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار