امسال به دلیل همزمانی زادروز حافظ با ماه محرم به جای 20 مهر امشب مراسم بزرگداشت حافظ و همچنین بزرگداشت مولانا با حضور معاون رئیس جمهور در حافظیه برگزار می شود.علیرضا قربانی که مدتی پیش در سعدیه به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل کنسرت برگزار کرد حالا برای بزرگداشت دو شاعر بزرگ ایران زمین(حافظ و مولوی) در فضای عرفانی حافظیه شیراز به روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر: ۳۰۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 29 September 2016
امسال به دلیل همزمانی زادروز حافظ با ماه محرم به جای 20 مهر امشب مراسم بزرگداشت حافظ و همچنین بزرگداشت مولانا با حضور معاون رئیس جمهور در حافظیه برگزار می شود.
 
به گزارش تابناک فارس:علیرضا قربانی که مدتی پیش در سعدیه به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل کنسرت برگزار کرد حالا برای بزرگداشت دو شاعر بزرگ ایران زمین(حافظ و مولوی) در فضای عرفانی حافظیه شیراز به روی صحنه خواهد رفت.
 
 در این آیین که با عنوان 'روضه خلد برین' در آرامگاه حافظ برگزار می شود،  یاد مولانا دیگر شاعر بلندآوازه ایران گرامی داشته می شود.
 
به گفته بهزادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سخنران امسال ویژه برنامه بزرگداشت حافظ، دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است.
 
هشتم و بیستم مهرماه در تقویم ملی کشورمان به ترتیب به نام روزهای بزرگداشت مولوی و حافظ نامگذاری شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار