تیم برق نوین شیراز موفق شد با تک گل پوریا آریاکیا در دقیقه 96 وقت های اضافه از سد فجرسپاسی بگذرد و به مرحله بعد صعود کند./سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: اگر چه دیدار سختی با تیم آماده و سرحال پرسپولیس داریم اما می توانیم با شکست این تیم شگفتی ساز جام حذفی شویم.
کد خبر: ۳۰۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 29 September 2016
 برق نوین شیراز فجر را برد
به گزارش تابناک فارس:تیم برق نوین شیراز موفق شد با تک گل پوریا آریاکیا در دقیقه 96 وقت های اضافه از سد فجرسپاسی بگذرد و به مرحله بعد صعود کند.
 
لازم به ذکر است بازیکنان فجر دقایقی از بازی در اعتراض به اخراج هم تیمیشان زمین مسابقه را ترک کردند.
 
پرسپولیس را می بریم
 سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: اگر چه دیدار سختی با تیم آماده و سرحال پرسپولیس داریم اما می توانیم با شکست این تیم شگفتی ساز جام حذفی شویم.
 
سرمربی تیم قشقایی افزود: افراد زیادی از ایل قشقایی هستند که به تیم ما کمک می کنند و همین امر سبب شده که مشکلات چندانی نداشته باشیم و درآینده از این تیم حرف های زیادی خواهید شنید چرا که افراد با تعصبی پشت این تیم هستند.
 
او افزود : تیم قشقایی در لیگ دسته دوم هفته به هفته بهتر خواهد شد و این امیدواری وجود دارد تا بتوانیم به دسته اول صعود کنیم .
 
دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی ( یادواره آزاد سازی خرمشهر ) جمعه نهم مهرماه در ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود .
 
تیم قشقایی در رقابت های فوتبال دسته دوم در رده هفتم جدول جای دارد و تیم پرسپولیس تهران هم در لیگ برتر جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار