مسابقات آزاد جهانی دارت با حضور 150 ورزشکار دختر و پسر، داور و کادر اجرایی در مجموعه ورزشي آيت‌الله شهيد دستغيب شيراز آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 29 September 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: رقابت‌هاي آزاد جهاني دارت صبح پنجشنبه هشتم مهرماه در بخش بانوان آغاز شد و فردا جمعه 9 مهرماه نيز در بخش آقايان ادامه پيدا خواهد كرد.

مديركل ورزش و جوانان استان فارس پنجشنبه 8 مهرماه در آئين افتتاح رقابت‌هاي آزاد جهاني دارت گفت: امسال فارس ميزبان 5 رويداد جهاني و بين‌المللي بوده است.

حيدرعلي كامياب با اشاره به ميزباني شيراز در رقابت‌هاي جهاني كشتي فرنگي، دو استقامت و زيبايي اسب عرب طي ماه‌هاي گذشته، يادآور شد: هم اينكه رقابت‌هاي اسكواش با حضور 10 كشور جهان به ميزباني شيراز در حال برگزاري است.

وي با بيان اينكه برگزاري اين رقابت‌ها، جايگاه شيراز در عرصه گردشگري ورزشي را بهبود بخشيده است، ابراز اميدواري كرد كه با تداوم ميزباني فارس در رقابت‌هاي مختلف ورزشي، شيراز و فارس جايگاهي شايسته در اين حوزه را كسب كند.

كامياب گفت: رسالت اصلی وزارت ورزش و جوانان افزایش سهم سلامت اقشار مختلف جامعه است و برپایی چنین مسابقاتی نقش مهمی در این راستا می‌تواند ایفا کند.

مديركل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه خانواده‌ها بعضا در خانه وقت خود را با سرگرمی‌های کاذب بسیاری مي‌گذرانند، گفت: مشغول شدن به سرگرمي‌هاي كاذب جز هدر رفتن وقت و انرژي جوان و نوجوان، حاصلي به همراه ندارد.

كامياب ادامه داد: دارت يكي از ورزش‌هايي است كه در راستای ترویج فرهنگ ورزش خانگی مي‌تواند اثرگذار باشد و همه بايد تلاش كنيم با توجه بيشتر به اين رشته‌ها، به سمت غني كردن اوقات فراغت خانواده‌ها به‌ويژه جوانان و نوجوانان، گام برداريم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار