رئيس پليس فرودگاه هاي كشور، در شيراز گفت: طبق اعلام مركز نظارت همگاني ناجا (197)، مردم از مأموران پليس فرودگاه رضايتمندي 61 درصدي دارند.
کد خبر: ۳۰۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 29 September 2016
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس: سردار " حسن مهري" در مراسم افتتاح ساختمان جديد پليس فرودگاه هاي استان فارس، بيان كرد: كاركنان پليس فرودگاه بيشترين تماس را با مردم دارند و به صورت مستقيم در ارتباط با مراجعه كنندگان هستند.

وي با اشاره به احداث ساختمان جديد پليس فرودگاه شيراز، افزود:بايد محيط خدمتي كاركنان پليس فرودگاه خوشايند سازي شده تا بتوانند به خوبي به مردم خدمت كنند.

رئيس پليس فرودگاه هاي كشور با بيان اينكه ساختمان احداث شده در خور شأن مأموران پليس فرودگاه است، بيان كرد: اگر با مردم درست برخورد شود، بسياري از مشكلات حل خواهد شد.

سردار مهري گفت: مبارزه با قاچاق كالا و مواد مخدر و همچنين تأمين امنيت فيزيكي فرودگاه از جمله وظايف مهم پليس فرودگاه است.

وي خدمت در پليس فرودگاه را بسيار سخت عنوان كرد و افزود: مأموران پليس فرودگاه به صورت شبانه روزي در فرودگاه هاي كشور خدمت مي كنند و در اين راه از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي كنند.

پليس فرودگاه، ويترين نيروي انتظامي است

در ادامه، فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه پليس فرودگاه ويترين نيروي انتظامي است، گفت: مأموران پليس فرودگاه اولين كساني هستند كه مردم و مسافران با آنها برخورد مي كنند و نوع رفتار آنها در ديگران بسيار تأثير گذار است.

سردار "احمد علي گودرزي" با اشاره به اينكه جلوه اقتدار يك كشور را در پليس فرودگاه آن كشور مي توان مشاهده كرد، افزود: ساختمان جديد پليس فرودگاه استان در بالا بردن آستانه تحمل كاركنان بسيار تأثير گذار خواهد بود.

وي مبارزه جدي با ورود قاچاق كالا و مواد مخدر و همچنين انجام امر به معروف و نهي از منكر در موضوع هاي امنيت اخلاقي در فرودگاه را از وظايف مأموران پليس فرودگاه دانست و خواستار توجه جدي مأموران به اين موارد شد.

در پايان اين مراسم به تعدادي از دست اندركاران احداث ساختمان جديد فرودگاه شيراز لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود اهداء شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار