در حادثه واژگونی منجر به حریق خودرو زانتیا در کمربندی شهرک صنعتی شيراز دو نفر کشته شدند.
کد خبر: ۳۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 28 September 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي آتش‌نشاني شيراز: فرمانده ايستگاه 18 آتش‌نشاني گفت: ساعت 21:53 دقیقه شامگاه سه‌شنبه، گزارش آتش سوزی در کمربندی شهرک صنعتی از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 18 اعلام و علاوه بر خودروهاي امدادي اين ايستگاه، با توجه به حساسیت حادثه دو ایستگاه کمکی از ایستگاه سه و 13 نیز عازم محل شدند.

کامران صفاری افزود: در این حادثه خودرو زانتیا پس از انحراف از مسیر و برخورد به علائم هشدار دهنده در حاشیه خیابان واژگون شده و آتش گرفته بود.

او ادامه داد: پس از رسیدن تیم‌های امدادی به محل حادثه در کمترین زمان ممکن، ارزیابی اولیه و ایمن سازی محل انجام و اطفا حریق بوسیله چندین رشته آبدهی انجام شد.

صفاري گفت: به دليل شدت حادثه، سرنشينان اين خودرو شامل يك زن 30 و يك مرد 33 ساله، درون خودرو گيرافتاده و فوت كرده بودند كه پس با استفاده از تجهيزات امدادي و برش در و سقف خودرو، اجساد خارج شد.

براساس اين گزارش، در حادثه دیگری در کمربندی شهرک استقلال، پس از برخورد دو دستگاه پراید با هم یکی از آنها واژگون شده بود که توسط تیم‌های امدادی از ایستگاه هشت، عملیات ایمن سازی، برگرداندن خودرو به حالت اولیه و پاکسازی خیابان از نشت بنزین و روغن انجام شد.

همچنین واژگونی يك خودرو  پژو پارس ساعت 22 و 59 دقيقه شامگاه سه‌شنبه به مركز 125 آتش‌نشاني اعلام شد كه در اين عمليات امدادرساني، راننده خودرو كه گرفتار شده بود رهاسازي شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار