رئیس پلیس استان فارس با اشاره به مناسبت هفته ناجا گفت: تدابیری اندیشیده شده که در این هفته تمامی وسائل نقلیه‌ای که فقط به علت تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند، ترخیص شود.
کد خبر: ۳۰۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 28 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار احمدعلی گودرزی بعدازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: هدف از نامگذاری این هفته و برگزاری برنامه‌های مختلف  معرفی توانمندی‌های پلیس است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار همواره بر اثر تعامل و ارتباط همه جانبه و مشارکت  مردم و نهادهای اجتماعی محقق می‌شود افزود: چنانچه در هر جامعه‌ای امنیت نباشد زندگی معنا پیدا نمی‌کند زیرا مردم ایران شایسته بهترین خدمت هستند.

رئیس پلیس استان فارس  با اشاره به مناسبت هفته ناجا گفت: تدابیری اندیشیده شده است که  در این هفته  تمامی وسائل نقلیه‌ای که فقط به علت تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند، ترخیص شود.

سردار گودرزی بیان کرد: تمام ارکان و سازمان‌های زیرمجموعه انتظامی در استان فارس، از نهم تا 15 مهرماه امسال از ساعت شش صبح تا 18 به صورت یکسره خدمت‌رسانی به مراجعان را در دستور کار دارند.

فرمانده انتظامی استان فارس، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، حضور فرماندهان پلیس‌های تخصصی در مرکز 197، برگزاری همایش هم‌اندیشی فرماندهان انتظامی سراسر استان با شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و اصناف را از جمله برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

گودرزی با تاکید براینکه تمام اقدامات انجام شده از سوی پلیس در راستای ارتقاء و حفظ امنیت شهروندان بوده است، افزود: از شهروندان و هموطنانی که به واسطه اجرای ماموریت‌های پلیس در هر نقطه‌ای از استان فارس، دچار مشکل یا خسارات جانی و مالی شده‌اند پوزش می‌طلبم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار