با وجود مشکلات مالی
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز برگزاری منظم جشنواره مهر خدمت را زمینه‌ساز ارتقای سازمانی شهرداری شیراز عنوان کرد.
کد خبر: ۳۰۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 28 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمودرضا طالبان در آئین پایانی پنجمین جشنواره مهر خدمت اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی کشور و رکود اقتصادی هیچ یک از پروژه‌های عمرانی و بزرگ شهرداری شیراز متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز در شرایط رکود اقتصادی کشور با مشقت بسیار درآمد کسب و آن را در پروژه‌های عمرانی هزینه می‌کند افزود: این اقدامات جز با حضور و تلاش نیروهای متعهد و کوشای شهرداری شیراز میسر نیست.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه جشنواره مهر خدمت از پنج سال گذشته به طور منظم برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: خدمات شهرداری شیراز و کارکنان آن به ویژه در هفته دولت قابل تقدیر است.

طالبان با بیان اینکه جشنواره مهر خدمت پیامدهای خوشایندی دارد که می‌تواند نقش مهمی در نهادینه کردن تاثیر آن در سازمان شهرداری داشته باشد تصریح کرد: این جشنواره به بهتر شدن ارائه خدمات شهرداری کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر جشنواره مهر خدمت در انتخاب منتخبین، عدالت‌محوری را با در نظر گرفتن شاخصه‌های چند بعدی خود در پیش داشته باشد سبب رشد و شکوفایی پرسنلی و به دنبال آن رشد و شکوفایی سازمانی شهرداری می‌شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این جشنواره باید به سمت کشف استعدادهای کارکنان هدایت شود عنوان کرد: باید استفاده از نیروهای بومی به ویژه کارکنان شهرداری برای مدیریت‌های این مجموعه در اولویت قرار گیرد و توان و ظرفیت منتخبان این جشنواره برای پست‌های مدیریت میانی و کلان به کار گرفته شود.

طالبان با توصیه به اینکه کارکنان شهرداری شیراز به ویژه منتخبان جشنواره مهر خدمت به کارهایی که دیگران نمی‌توانند انجام دهند فکر کنند اظهار داشت: فکر کردن در این زمینه رشد و شکوفایی را به دنبال دارد و وقتی این رشد و شکوفایی ایجاد شد در ارتقای سطح کیفیت سازمان تاثیرگذار است.

وی خطاب به منتخبان جشنواره مهر خدمت که مفتخر به دریافت لوح تقدیر این جشنواره شدند گفت: این شما هستید که به لوح تقدیرتان شان و منزلت می‌دهید و دوستانی که از نخستین دوره جشنواره مهر خدمت به عنوان کارکنان برتر انتخاب شدند باید نحوه گفتار و کردارشان به گونه‌ای باشد که این شان همواره حفظ شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شورای چهارم و شهرداری با وجود اختلاف سلیقه‌ها همواره اتفاق نظر داشته‌اند افزود: اعضای شورای چهارم در تلاشند با وجود فضای تبلیغاتی ایجاد شده در سال پایانی عمر شورا با صلابت، آرامش، صبر و متانت شورایی آبرومند به شورای بعدی تحویل دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار