هنرمندان شیرازی با اجرای رویداد «هنر ناگهانی » در حافظیه، گذر هنر و نگارخانه سروناز به خلق ناگهانی هنر می‌پردازند.
کد خبر: ۳۰۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 28 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:پس از سه ماه از اعلام نخستین خبر راجع به اجرای هنر ناگهانی در شیراز امروز هنرمندان این شهر در حافظیه، گذر هنر و نگارخانه سروناز به خلق ناگهانی هنر می‌پردازند.

هدف از اجرای این رویداد استفاده حداکثری از توانایی‌های موجود در اماکنی است که هنرمندان و هنرجویان در آن حضور می‌یابند و در برخورد با آن مکان به خلق هنری به صورت ناگهان می‌پردازند.

به گفته مهدی امیدبخش، معاون هنری اداره ارشاد استان فارس در این رویداد هنری هنرمندان شاخص در عرصه‌های مختلف آثارشان را در فرایندی متفاوت خلق می‌کنند و در معرض دید عموم قرار می‌دهند. در این رویداد هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست و خلاقیت آنی تبدیل به اثر هنری می‌‌شود و مخاطب شاهد و درگیر این خلق می‌شود.

این رویداد امروز از ساعت 6 بعدازظهر با پروفورمنس محسن حسینی در مکان حافظیه آغاز می‌شود و پس از آن در گذر هنر شیراز پرفورمنس ناگهانی حمید پورآذری، آمادگی اجرا در بداهه یاسر خاسب و ورک شاپ نقاشی شهرام سیف و همزمان با اجراها در گذر هنر و حافظیه در نگارخانه سروناز در ساعت 18  ویدیو آرت اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم رویداد هنر ناگهانی نخستین بار در تاریخ 18 خردادماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد و بنا بود که این رویداد پس از تعطیلات عید فطر در شیراز برگزار شود که به گفته مهدی نادری دبیر این رویداد به دلیل مسائل مالی اجرای آن در شیراز به تاخیر افتاد.

در مراسم اختتامیه جشنواره بیست و هفتمین دوره تئاتر استان فارس مهدی نادری در اقدامی ناگهانی به روی صحنه رفت و خبر اجرای آن را در 7 مهرماه در شیراز اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار