اولویت های استاندار فارس
استاندار فارس احیای رودخانه خشک، راه‌اندازی خط یک مترو شیراز، تبدیل شدن فاضلاب شیراز به عنوان آب‌نمای کوه‌های اطراف را از اولویت‌های خود اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این مهم تلاش کنند.
کد خبر: ۳۰۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 27 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سید محمدعلی افشانی ظهر امروز در آئین ورود دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شیراز اظهار داشت:دولت توانست کشور را از انزوای بین‌المللی نجات دهد و نرخ تورم 40 درصدی را به  عدد تک رقمی برساند اما برخی از افراد به دلیل رفتارهای غیر اخلاقی تلاش دارند یاس و ناامیدی را در کشور نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم از نقد سازنده استقبال می‌کند، افزود:در جامعه‌ای که انتقاد از جایگاه مطلوبی برخوردار نباشد، آن جامعه روی سعادت نمی‌بیند و به همین منظور انتقاد باید پایه و اساس داشته باشد تا به تهمت تبدیل نشود.

افشانی در خطاب به مسئولان دانشگاه شیراز گفت: متولیان امر در دانشگاه دو وظیفه اساسی بر عهده دارند که نخستین آن تربیت نیروهای کارآمد و در نهایت تولید علم است و تولید علم باید به گونه‌ای شکل گیرد که از داخل کشور به مرزهای بین‌المللی توسعه و صادر شود.

استاندار فارس احیای رودخانه خشک، راه‌اندازی خط یک مترو شیراز،  تبدیل شدن فاضلاب شیراز به عنوان آبنمای کوه‌های اطراف را از اولویت‌های خود اعلام کرد و اظهار داشت:مهمترین معضلی که در بین برخی از مدیران استان وجود دارد موضوع عدم تلاش و پشتکار نداشتن در برخی از اقدامات است که امیدواریم این معضل رفع شود.

مجید ارشاد لنگرودی نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال در سال تحصیلی 96-95 بیش از 4هزار دانشجو جدید به جمعیت این دانشگاه افزوده شده که 50 درصد آنان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرفته شدند.

رئیس دانشگاه شیراز با بیان اینکه بر اساس آمارهای وزارت علوم 850 دانشجو دانشگاه شیراز در سال تحصیلی جدید توانستند در 13 دانشگاه برتر کشور در مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکترا برای ادامه تحصیل جذب شوند، گفت: این دانشگاه توانسته در بحث تولید علم سهم یک درصدی جهان را به دست آورد و امروزه این دانشگاه در کشور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار