هافبک پیشین تیم ملی، پرسپولیس و استقلال روز جمعه باید با پیراهن تیم قشقایی و در جام حذفی، مقابل پرسپولیس به میدان برود.
کد خبر: ۳۰۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 27 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:مهدی شیری، هافبک بازیساز تیم قشقایی به تشریح شرایط حریف پرسپولیس در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی پرداخت و گفت: این تیم متعلق به ایل‌نشین‌های قشقایی است. مسئولان و در واقع صاحبان اصلی این باشگاه، ترک‌زبان شیراز و اصفهان هستند و می‌خواهند به‌صورت کاملاً حرفه‌ای باشگاهداری کنند.

شیری ادامه داد: هدف این باشگاه، رسیدن به لیگ یک و سپس کسب سهمیه لیگ برتر است. ما تیم بسیار خوبی داریم که شامل بازیکنان باتجربه فوتبال شیراز و جوانان آینده‌دار است. البته به‌غیر از من، از جمع بازیکنان سابق لیگ برتری، حسین کوشکی هم در کنار ماست. قوم قشقایی بیش از چهار میلیون نفر جمعیت دارد که این باشگاه نیز نماینده اصلی آن قوم است. ما هم می‌خواهیم از نام این ایل و قوم دفاع کنیم.

این بازیکن که 38 سال سن دارد، تصریح کرد: چند سالی دور از هیاهوی فوتبال بودم و کسی نامی از من نمی‌شنید، اما این روزها که نام تیم قشقایی به میان آمده است، رفقای قدیمی تماس‌های بیشتری دارند. خیلی‌ها به من می‌گویند از آن تیم معروف پرسپولیس که قهرمان جام حذفی شد، اشپیتم آرفی هر روز جوان‌تر می‌شود و من هر روز پیرتر می‌شوم و مو و ریشم زودتر سفید شده است، ولی همین حالا هم کاملاً آماده هستم. در ضمن آرفی به‌طور کلی آدم خوشگذرانی است و به این زودی‌ها پیر نمی‌شود، اما من و سایر بازیکنان آن تیم، چون زیاد حرص و جوش خوردیم، زودتر هم پیر شدیم.

شیری در مورد بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس افزود: بازی جام حذفی این‌طور نیست که یک تیم به راحتی بگوید ما برنده خواهیم شد یا تیم دیگر بگوید ما حتماً می‌بازیم. هر تیمی برای کسب برد، انگیزه‌های خودش را دارد. ما می‌دانیم که پرسپولیس مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی است و ملی‌پوشانش را در اختیار ندارد، اما آنها همیشه خطرناک هستند. پرسپولیسی‌ها هم باید بدانند ما از حمایت هواداران‌مان بهره می‌بریم و می‌خواهیم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در خصوص تماشاگران شیرازی گفت: من مطمئنم یک اتفاق جالب در روز جمعه رخ می‌دهد و به‌خاطر این بازی، سکوهای ورزشگاه حافظیه شیراز به‌صورت کامل پر می‌شود. البته پرسپولیس در شیراز طرفداران بسیار زیادی دارد، اما قشقایی‌ها هم قول داده‌اند به ورزشگاه بیایند و انتظار داریم آنها حمایت کاملی از ما داشته باشند. قوم قشقایی، مردم مهربانی دارد و شاید بتوانند از پنجشنبه شب، ورزشگاه حافظیه شیراز را برای این بازی پر کنند.

مهدی شیری در پایان تصریح کرد: قطعاً در بازی مهم مقابل پرسپولیس تماشاگران ما را تنها نمی‌گذارند و با هیجان و شوقی که به ورزشگاه می‌آورند،‌ به بازیکنان جوان ما انگیزه می‌دهند تا به برد برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار