رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به شروع هفته گردشگری از ۶ مهرماه گفت: هتل‌های استان فارس در این هفته ۱۰ تا ۳۰ درصد به گردشگران داخلی تخفیف می‌دهند.
کد خبر: ۳۰۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 26 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسن سیادتان با اشاره به شروع هفته گردشگری از 6 مهرماه اظهار داشت:  هفته گردشگری همزمان با ورود تورهای گردشگران خارجی به استان است و هتل‌های استان فارس در این هفته 10 تا 30 درصد به گردشگران تخفیف می‌دهند.

وی با بیان اینکه هر هتل برنامه‌ای ویژه برای گردشگران خارجی در این هفته در نظر گرفته است، گفت: اجرای برنامه‌های در راستای معرفی بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان فارس است و تلاش شده که با برنامه‌های میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر ارگان‌ها هماهنگ باشد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه استانداردسازی هتل‌ها یکی از عوامل جذب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی است، افزود: تاکنون 15 هتل و 3 مهمان‌پذیر استان فارس استانداردسازی شدند.

سیادتان با بیان اینکه تمامی هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان فارس مشمول طرح استانداردسازی هستند، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال 96 تمامی هتل‌های استان فارس استانداردسازی می‌شوند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس افزود: پس از گذراندن مراحل استانداردسازی پروانه‌های 3 ساله به هتل‌ها داده می‌شود و در این مدت نیز هتل‌ها از سوی بازرسان جامعه هتلداری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سیادتان درباره تغییر نرخ هتل‌ها پس از استانداردسازی خاطرنشان کرد: در گذشته هتل‌ها می‌توانستند پس از استانداردسازی نرخ خود را به صورت آزاد دریافت کنند اما در شیوه نامه جدید آزادسازی قیمت با نظر سازمان میراث فرهنگی صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار