مرحله نخست طرح سرشماری نفوس ومسکن به صورت اینترنتی از فردا سوم مهر ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۳۰۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 23 September 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صداو سیما: ساسان تاج گردون ، رئیس سازمان برنامه وبودجه استان فارس در مراسم افتتاح ستاد مرکزی سرشماری نفوس ومسکن استان فارس با بیان این مطلب گفت :این سرشماری هشتمین سرشماری نفوس ومسکن کشور هست و برخلاف دوره های قبل این سرشماری کاملا الکترونیکی  وبدون کاغذاجرا میشود.
وی افزود : در مرحله اول این سرشماری که هم زمان با سراسر کشور برگزار میشود مردم استان فارس می توانند از صبح شنبه سوم مهر با مراجعه به سایتwww.sarshomari95.ir  مراجعه کنند و به حدود 54 پرسش جواب دهند .
وی تصریح کرد : این اطلاعات کاملا محرمانه باقی می ماند وفقط مسئولان مرتبط اجازه استفاده از این اطلاعات را برای تصمیم گیری ها وبرنامه ریزی برای توسعه کشور دارند .
 
وی افزود :مردم در این سایت باید اطلاعات فردی خود وخانواده را اعم از نام ونام خانوادگی ،کدملی ، شماره ملی وکدپستی محل سکونت را حتما داشته باشند تا بتوانند پرسشنامه را تنظیم کنند .
وی افزود : پس از تنظیم پرسشنامه  کد ده رقمی به متقاضی داده میشود واین کد به آمار گیران که از 25 مهر تا 25 ابان به در منازل مردم مراجعه میکنند ، ارائه می شود .
تاج گردون افزود :این سرشماری مکانیزه ترین سرشماری کشور است .
 
در استان فارس حدود 2 هزار نفر وظیفه اجرای این طرح  را به عهده دارند که حدود 1485 نفر از آنها آمار گیرانی هستند که بعد از گزینش اموزش داده شده وبا مراجعه به در منازل تک تک مردم از طریق تبلت وارائه کار ت شناسایی معتبر با لباس فرم مشخص ،سرشماری میکنند .
تا جگردون افزود: مردم تنها تا 25 مهر فرصت دارند که از طریق اینترنت ثبت نام کنند  وی افزود :آنهایی که موفق نشدند ثبت نام اینترنتی کنند ، در مرحله دوم سرشماری می توانند اطلاعات خود را به امار گیران ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار