با بهره برداری از این واحد صنعتی ،برای 100نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.
کد خبر: ۲۹۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 15 September 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صداو سیما :معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس در بازدید هیات اعزامی سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک های اقتصادی و فنی ایران از این طرح در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: واحد صنعتی تولید قوطی کنسرو در زمینی به مساحت 28هزار متر مربع با زیربنای 18 هزار مترمربع ایجاد شده است و ظرفیت تولید 2میلیون تن ظروف کنسروی در 10نمونه مختلف را دارد.  
 سید هاشم موسوی افزود:ماشین آلات ، دستگاه ها و تجهیزات خط تولید این کارخانه که یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه‌های تولید ظروف کنسروی است نصب شده و پس از یک ماه کار آزمایشی به بهره برداری رسمی می رسد .
وی افزود:شرکت اماراتی برای ایجاد این طرح بیش از 7میلیون یورو ،سرمایه گذاری کرده است.  
موسوی با اشاره به فراهم بودن بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی فارس گفت: زیرساخت های مورد نیاز فراهم شده است و از سرمایه گذاران خارجی حمایت می شود. معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس در بازدید هیات اعزامی سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک های اقتصادی و فنی ایران از این طرح در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: واحد صنعتی تولید قوطی کنسرو در زمینی به مساحت 28هزار متر مربع با زیربنای 18 هزار مترمربع ایجاد شده است و ظرفیت تولید 2میلیون تن ظروف کنسروی در 10نمونه مختلف را دارد.  
 سید هاشم موسوی افزود:ماشین آلات ، دستگاه ها و تجهیزات خط تولید این کارخانه که یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید ظروف کنسروی است نصب شده و پس از یک ماه کار آزمایشی به بهره برداری رسمی می رسد .
وی افزود:شرکت اماراتی برای ایجاد این طرح بیش از 7میلیون یورو ،سرمایه گذاری کرده است.  
موسوی با اشاره به فراهم بودن بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی فارس گفت: زیرساخت های مورد نیاز فراهم شده است و از سرمایه گذاران خارجی حمایت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار