فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: سینما بازسازی شده جهرم با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۹۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 14 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا صحرائیان گفت: در سفر علی اصغر کاراندیش، معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت ارشاد که روز پنجشنبه 25 شهریور انجام می‌شود، پروژه سینما جهرم که به تازگی بازسازی شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: این سینما در حال حاضر پس از بازسازی به سیستم صوت دالبی و دیجیتال مجهز شده که برای بهره برداری از این سالن سینما 800 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: این سینما که پیش از این با دارا بودن 850 صندلی یکی از بزرگترین سینماها در استان فارس محسوب می‌شد، درسال 1345 تاسیس و امسال در بازسازی آن به دلیل استفاده از صندلی‌های مدرن و با کیفیت و رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، این تعداد به 600صندلی کاهش یافت.

صحرائیان به دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: دیدار با اهالی هنر، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی شهرستان و رونمایی از کتاب مثنوی پیر و جوان میرزا نصیر جهرمی از برنامه‌های سفر معاون وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به شهرستان جهرم است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: افتتاح موسسه قرآنی امام رضا(ع) نیز از برنامه‌های سفر یک روزه کاراندیش به شهرستان جهرم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار