معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به موفقیت های ورزش استان فارس تاکید کرد: مدیریت ورزش فارس به خوبی طی مدت گذشته فعالیت های خود را انجام داده و توانسته نمره قابل قبولی را دریافت کند.در میان موفقیت های بزرگ ورزش فارس یادآوری چند مشکل بسیار جزئی به جناب معاون استاندار (که نمره قابل قبول به ورزش فارس داده اند) خالی از لطف نیست و انشاالله با حمایت های ایشان همین مشکلات کوچک هم حل شود.
کد خبر: ۲۹۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 09 September 2016
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اعتقاد دارد که این استان طی دو سال اخیر شاهد دگرگونی و یک تحول و انقلاب در حوزه ورزش و جوانان بوده است.
 
به گزارش تابناک فارس:پژوهش جهرمی گفت: مدیریت ورزش استان فارس با انجام فعالیت های شجاعانه در بخش توسعه ورزش نمره قابل قبولی را دریافت کرده است.
 
وی با اشاره به موفقیت های ورزش استان فارس تاکید کرد: مدیریت ورزش فارس به خوبی طی مدت گذشته فعالیت های خود را انجام داده و توانسته نمره قابل قبولی را دریافت کند.
 
انشاالله که همینطور است و این تحول موجبات کسب چند مدال المپیک(به گفته مدیر کل ورزش و جوانان فارس) توسط ورزشکاران استان پر از استعداد فارس شود.
 
در میان موفقیت های بزرگ ورزش فارس یادآوری چند مشکل بسیار جزئی به جناب معاون استاندار (که نمره قابل قبول به ورزش فارس داده اند) خالی از لطف نیست و انشاالله با حمایت های ایشان همین مشکلات کوچک هم حل شود.
 
اولین مشکل کوچک ورزش فارس نداشتن هیچ تیمی در سطح اول ورزش کشور است(نداشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال-والیبال-بسکتبال و ...) که برای استان بزرگ و پرجمعیت فارس بسیار حقارت آمیز است.
 
دومین مشکل کوچک؛نداشتن تقریباً هیچ ورزشکاری در سطح اول تیم های ملی از استان فارس است و این در حالیست که در برخی رشته ها فارس زمانی قطب ملی پوش بود.(وزنه برداری،فوتبال)
 
سومین مشکل کوچک استان وضعیت تیم هایی است که در لیگ های دسته دو و سه هم در حال دست و پا زدن هستند و شاید روزی برسد که باید تیم های فارس را در لیگ محلات تشویق کنیم.
 
 امیدواریم با رفع این مشکلات جزئی شاهد کسب نمره بسیار خوب برای ورزش استان فارس باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار