بیکاری و رکود و مشکلات مردم کماکان پابرجاست/بیکاری و گرانی مشکل مردم است نه کنسرت /آمریکایی ها دروغگو هستند/ این شیوه ازدواج ها ناصحیح است/پلیس با برگزاری پارتی ها برخورد کند
کد خبر: ۲۸۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 02 September 2016
 به گزارش تابناک فارس:فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه فارس در نماز جمعه این هفته اشاره به نامطمئن بودن آمریکا و مذمت عربستان سعودی و اشاره به بی لیاقتی سعودی ها در میزبانی از حجاج بود.
 
بیکاری و رکود و مشکلات مردم کماکان پابرجاست
امام‌ جمعه موقت شیراز با بیان اینکه جامعه از دولتمردان انتظار دارند که رهنمودهای رهبری و مطالبات مردم مورد توجه جدی قرار بگیرد گفت: مشکل رکود و بیکاری همچنان پا برجاست.
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی،امام‌ جمعه موقت شیراز با تقدیر و تشکر از حضور قدرتمندانه سپاه در کنترل فضای مجازی بیان کرد: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم و ضمن تشکر از دولتمردان و مقامات استانی به آن‌ها می‌گویم که رهبری نکات مهمی را در دیدار با رئیس‌جمهور و همکارانشان ابراز داشتند که باید این فرمایشات سرلوحه کارهای مسئولان باشد.
وی در ادامه سخنان خود گفت:مردم مسئله ازدواج را جدی بگیرند چراکه 12 میلیون جوان در شرف ازدواج بوده و سن ازدواج در جامعه در حال بالا رفتن است و متأسفانه بسیاری از جوانان در حال عبور از سن ازدواج هستند و این مسئله به معنی از دست دادن فرصت فرزندآوری در کشورمان است.
 
بیکاری و گرانی مشکل مردم است نه کنسرت
 امام جمعه قائمیه گفت: بزرگنمایی مسائل حاشیه‌ای مانند برگزاری کنسرت با هدف انتخاباتی و سیاسی است.
حجت‌الاسلام قهرمان عباسی با بیان اینکه مشکل مردم برگزاری کنسرت موسیقی نیست، بلکه مشکل مردم مشکل اقتصادی و معیشتی است اظهار داشت: مشکل امروز جامعه تبعیض و ظلم در پرداخت حقوق‌های نجومی است، مشکل بیکاری و رکود اقتصادی، تک‌رقمی بودن تورم حاصل رکود اقتصادی، تعطیلی کارخانه‌های تولیدی و واردات بی‌رویه، عدم گردش معاملات و سرمایه در جامعه و قراردادهای مبهم نفتی و فاش کردن اطلاعات مالی حساب‌های ملّی در نزد اجانب است.
 
آمریکایی ها دروغگو هستند
 امام جمعه اشکنان گفت: آمریکایی‌ها دروغ‌گو هستند و مذاکره با دروغ‌گو هیچ منفعتی برای ما ندارد.
حجت‌الاسلام شیخ علی صفری با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در قبال مردم ایران بیان داشت: دولت آمریکا و سران شیطانی آن انسان‌هایی دروغ‌گو هستند که به هیچ میثاق و مرام‌نامه‌ای پایبند نخواهند بود و مذاکره با دروغ‌گو هیچ منفعتی برای ملت ایران نخواهد داشت.
 
این شیوه ازدواج ها ناصحیح است
 امام جمعه لامرد گفت: شیوه ازدواج‌ها این نیست که امروز وجود دارد و جامعه از شیوه صحیح سنت ازدواج فاصله گرفته است.
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی گفت: باید بدانیم شیوه ازدواج‌ها این نیست که امروز هست و پافشاری زیاد می‌شود که حتما فلان کالا باید خریداری شود بلکه می‌شود جهیزیه بسیار ساده و خوب تهیه کرد.
هاشمی شهیدی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در تهیه جهیزیه از خرید اجناس لوکس خوداری کنند زیرا در توان همه خانواده‌ها نیست که مانند همان اجناس تهیه کنند.
 
 پلیس با برگزاری پارتی ها برخورد کند
آیت‌الله لطف‌الله دژکام؛امام جمعه جهرم نسبت به برپایی مراسم گناه در جامعه اسلامی نیز هشدار داد و گفت: البته که امربه‌معروف لسانی کار همه مردم در جامعه است، اما باید نیروی انتظامی در برابر مظاهر فساد در جامعه با قاطعیت برخورد کند که این خواسته مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار