تیم هندبال بانوان بخشداری مرکزی شهرستان خاش به عنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان رده جوانان مقام قهرمانی رقابت های منطقه 6 کشور را به دست آورد.
کد خبر: ۲۸۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 02 September 2016
رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان خاش شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم برای نخستین بار با شکست تیم مدعی و قدرتمند استان کرمان توانست به قهرمانی دست پیدا کند.
عبدالغفور قلندرزهی افزود: رقابت های هندبال بانوان جوانان منطقه 6 کشور برای نخستین بار در این سطح در این استان و با شرکت تیمهایی از استانهای یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در سرسرای ورزشی شهدای گمنام خاش به مدت 2 روز برگزار شد.
وی اظهار داشت: تیم بخشداری مرکزی خاش به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان توانست بخوبی شایستگی های خودش را نشان دهد.
بخشدار مرکزی خاش در آیین اختتامیه این رقابت ها گفت: اهمیت دادن به ورزش و سلامتی از مباحث بسیار مهمی است که در استان ما به واسطه محروم بودن و نیز نبود حمایت از افراد توانمند و با استعداد نتوانسته ایم ظرفیتهای خود را به جامعه ایرانی و دنیا نشان دهیم.
مجتبی شجاعی افزود: پسران و دختران این منطقه در عرصه ورزش بسیار توانمند هستند که پس از ورود به رقابتها توانسته اند ظرفیت و توانمندی خود را نشان دهند.
وی اظهار داشت: بانوان شهرستان خاش در رشته های رزمی، کوهنوردی، هندبال، والیبال و غیره توانسته اند در مسابقات مختلف به موفقیتهای خوبی دست پیدا کنند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار