به گفته مسئولان استان در هفته دولت بیش از 928 پروژه به ارزش 1400 میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری رسید./بهره برداری از 3 طرح بزرگ ورزشی در شیراز/ورزشگاه میانرود کی ساخته می شود؟/بهره برداری از 8 واحد صنعتی در فارس/افتتاح ایستگاه متروی شهید آوینی شیراز
کد خبر: ۲۸۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 29 August 2016
بهره برداری از 3 طرح بزرگ ورزشی در شیراز
خانه کشتی شیراز با مساحت 2500 متر مربع زیر بنا و گنجایش 2500 تماشاگر و هزینه 50 میلیارد ریال یکی از طرح هایی بود که پس از 9 سال به بهره برداری رسید و در اختیار کشتی گیران قرار گرفت.
چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز هم با اعتبار 15 میلیارد ریاد تعویض شد.
سالن چند منظوره شهید دستغیب با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد بازسازی و امروز افتتاح شد.
 معاون وزیر ورزش گفت: استان فارس یکی از استان های پیشرو در ایجاد زیر ساخت های ورزشی است و در هفته دولت امسال 40 طرح را آماده افتتاح کرد که آمار بسیار خوبی است.
 
ورزشگاه میانرود کی ساخته می شود؟
معاون وزیر ورزش از ورزشگاه میانرود شیراز بازدید کرد تصریح کرد: با تخصیص بیش از 300 میلیارد ریال از بودجه های استانی و ملی، این ورزشگاه بزرگ را در سال 96 به اتمام می رسانیم.
 
بهره برداری از 8 واحد صنعتی در فارس
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: به مناسبت هفته دولت هشت واحد صنعتی و تولیدی با اعتباری افزون‌بر 750 میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسید.
علی همتی اظهار داشت: از تعداد طرح‌های صنعتی و تولیدی در استان فارس چهار طرح شامل فناوری و نانوفناوری کشاورزی، شرکت کارن پلاست پارس، جوش‌شیرین پارس(بزرگترین کارخانه تولید جوش شیرین کشور) و شرکت تولید شیشه(بزرگترين واحد توليد شيشه جنوب كشور) همزمان در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی شیراز به بهره‌برداری رسید.  
وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از هشت طرح عمرانی و صنعتی در استان فارس در هفته دولت برای 262 نفر اشتغال‌زایی شده است.
 
افتتاح ایستگاه متروی شهید آوینی شیراز
در میان افتتاح های هفته دولت در فارس یکی دیگر از ایستگاه های نتروی شیراز به بهره برداری رسید.
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار