بهرام پارسایی؛نماینده مردم شیراز در مجلس که صاحب بیشترین رأی در شیراز بود ضمن دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید از دولت خواست کسانی را که در کار دولت خلل ایجاد می کنند را به مردم معرفی کنند!
کد خبر: ۲۸۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 23 August 2016
بهرام پارسایی؛نماینده مردم شیراز در مجلس که صاحب بیشترین رأی در شیراز بود ضمن دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید از دولت خواست کسانی را که در کار دولت خلل ایجاد می کنند را به مردم معرفی کنند!
 
به گزارش تابناک فارس:این سخنان بسیار عجیب است.شاید این ناشی از بی تجربگی دکتر پارسایی در گود پیچیده سیاست باشد.
 
 شاید ایشان مطلع نیستند که در زمین سیاست ایران همه یک جای کارشان می لنگد و لو دادن دیگران به این راحتی ها نیست.
 
حتی رئیس جمهور قبل هم با تمام ادعایش هیچگاه نتوانست چنین کاری کند و فقط در حد حرف باقی ماند.
 
 پس جناب پارسایی دندانپزشک بهتر است بیشتر کسب تجربه کنند و بدانند که این کشور حالا حالاها به این مراحل شفافیت نخواهد رسید.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت یازدهم تاکنون عملکرد خوبی بوده است گفت: دولت باید کسانیکه را که چوب لای چرخ فعالیت دولت می گذارند را شناسایی کند.
بهرام پارسایی تاکید کرد: در بحث سیاست داخلی نیز دولت تورم را حل کرد ولی در بحث رکود با توجه به اینکه مسایل اقتصادی کشور مسایل ریشه داری بودند به برخی مشکلات خورد البته باید توجه داشته باشیم که برخی افراد چوب لای چرخ دولت می گذارند و سرعت را از دولت می گیرند.
وی اضافه کرد: این کارشکنی ها متاسفانه تاکنون باعث برخی مشکلات در فعالیتهای دولت شده است اما خوشبختانه دولت مصمم در اجرای قانون و با برنامه‌ریزی پیش می‌رود.
پارسایی گفت: دولت باید افرادی را که علیهش برنامه ریزی می کند و اتاق فکر تشکیل می دهد شناسایی کند و با تدبیر به جای برخورد از اقدامات آنها پیشگیری کند و برای افکار عمومی توضیح دهد که چه کسانی چوب لای چرخ کار دولت می گذارد.
وی تاکید کرد: کسانیکه به بهانه انتقاد و فقط برای اغراض سیاسی و جناحی چوب لای چرخ دولت می گذارند راه به جایی نخواهند برد و قطعاً دولت مصمم تر است که راه خود را ادامه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار