نوروزی در المپیک ریو نتوانست مدال کسب کند و درست است که این امید فاصله زیادی با امید المپیک لندن داشت و کلا این تیم فرنگی فاصله بسیاری با آن تیم رؤیایی 2012 لندن داشت اما به قول خودش لاقل مستحق یک مدال برنز بود و اسیر ناداوری شد.
کد خبر: ۲۸۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 22 August 2016
امید نوروزی کشتی گیر استان فارسی تیم ملی کشتی فرنگی قطعا ارزشمند ترین ورزشکار استان فارس است،چرا که دارای مدال ارزشمند طلای المپیک است.

به گزارش تابناک فارس:نوروزی اما در المپیک ریو نتوانست مدال کسب کند و درست است که این امید فاصله زیادی با امید المپیک لندن داشت و کلا این تیم فرنگی فاصله بسیاری با آن تیم رؤیایی 2012 لندن داشت اما به قول خودش لاقل مستحق یک مدال برنز بود و اسیر ناداوری شد.

به هر حال امید از ریو برگشت و چیزی که باعث خوشحالی است قدرشناسی شیرازی ها و استقبال درخوری بود که از نوروزی شد.

این شاید مقدمه ای باشد برای پایان رفتارهای احساسی و صفر و صدی ما ایرانی ها و ارتقای  فرهنگ قدرشناسی که در سایر امور زندگیمان هم بسیار کمرنگ شده است.

در  مراسم استقبال از امید نوروزی گروه های مختلف مردم شیراز و جمعی از مسوولان ورزشی فارس حضور داشتند.

امید نوروزی کشتی گیر 66کیلوگرم فرنگی ایران در المپیک ریو گفت: کمترین حق من مدال برنز بود اما به راحتی حق من را خوردند.

وی افزود: قبل از مسابقه شنیده می شد که گفته اند من به فکر مدال نباشم.

امید نوروزی با اعلام اینکه با توجه به سنی که دارد می تواند به کشتی ادامه دهد اظهار داشت:شرمنده مردم ایران و این مردمی که اینقدر پر شور به استقبال من امده اند هستم و در مسابقات اینده تمام تلاشم را خواهم کرد تا این نتیجه را جبران کنم و باز هم برای ایران افتخار افرینی کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار