علی جنتی در اظهاراتی گفته است:با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا (ع)، از ادامه اجرای کنسرت ها در این شهر صرف نظر کردیم. معلوم نیست اجرای کنسرت چه تناقضی با حضور مرقد مطهر امام رضا در مشهد دارد اما این سخن وزیر ارشاد بسیار تأمل برانگیز است و حالا ایشان باید پاسخگوی سؤال منطقی آیت الله ایمانی باشند.
کد خبر: ۲۸۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 21 August 2016
امام جمعه شيراز در خطبه های نماز جمعه گفت: وزير ارشاد گفته است كه برگزاري كنسرت‌هاي موسيقي در مشهد مقدس به‌خاطر احترام به امام رضا(ع) انجام نمي‌شود، از آقاي وزير ارشاد سئوال مي‌كنم كه اگر برگزاري كنسرت حلال است و جايز و بي‌ضرر، چرا خدمت امام رضا(ع) برگزار نمي‌شود؟ اگر حرام است و ضرر دارد، پس براي همه مسلمانان مضر است و حرام. حرام را توسعه ندهيد و گناه را تشويق نكنيد.

به گزارش تابناک فارس:می دانیم که کنسرت ذاتاٌ امر مضری نیست و اگر مسئولان کمی و فقط کمی شم و سلیقه و دانش فرهنگی و هنری داشتند حتی می شد در راستای ارتقای فرهنگ و شعور مردم و خصوصاً جوانان از کنسرت ها استفاده کرد.

اما در این مورد حق با امام جمعه شیراز است و اشتباه از وزیر ارشاد؛زیرا جناب وزیر با این سخن به مضر بودن کنسرت اعتراف کرده است.

علی جنتی در اظهاراتی گفته است:با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا (ع)، از ادامه اجرای کنسرت ها در این شهر صرف نظر کردیم.

معلوم نیست اجرای کنسرت چه تناقضی با حضور مرقد مطهر امام رضا در مشهد دارد اما این سخن وزیر ارشاد بسیار تأمل برانگیز است و حالا ایشان باید پاسخگوی سؤال منطقی آیت الله ایمانی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار