شهردار شیراز گفت: بهره‌برداري از 60 پروژه به ارزش یک‌هزار و 553 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در اين كلان‌شهر آغاز مي‌شود./وزیر ارتباطات هم در سفرش به استان فارس از افتتاح فاز اول شبکه ملی اطلاعات مقارن با هفته دولت امسال خبر داد./مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: هشت طرح آبرسانی که اعتباری افزون بر 105میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است امسال در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) در هشت شهر این استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 19 August 2016
به گزارش تابناک فارس:به مناسبت هفته دولت طرح ها و پروژه های مختلفی در استان به بهره برداری خواهد رسید.

از پروژه های شهرداری شیراز تا پروژه های آبی و مخابراتی.

طرح های شهرداری
شهردار شیراز گفت: بهره‌برداري از 60 پروژه به ارزش یک‌هزار و 553 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در اين كلان‌شهر آغاز مي‌شود.
علي‌رضا پاك‌فطرت پنجشنبه 28 مرداد، آغاز رسمي بهره‌برداري از آرامستان بهشت احمدي را يكي از مهمترين اين طرح‌ها اعلام و اضافه كرد: با توجه به تكميل ظرفيت آرامستان دارالرحمه و تكميل آرامستان بهشت احمدي، اين پروژه به ميمنت هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد.
پاک‌فطرت همچنين گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمان زارع در ورودی آرامستان بهشت احمدی، ایستگاه متروی شهید آوینی، گالری شمال شرقی ایستگاه متروی نمازی، باغ سیب‌زار، بازگشایی و دو بانده کردن خیابان هجرت، دو فرهنگسرا، لوله‌گذاری آب‌های سطحی، بوستان حاشیه‌ای، زیرسازی، لبه‌گذاری، آسفالت و محوطه‌سازی در قالب 30 پروژه و غیره از جمله این پروژه‌ها است.
وی به مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در زمینه تامین 300 دستگاه اتوبوس اشاره و اضافه كرد: در این راستا قراردادی با شرکت‌های داخلی بسته شده و تا مهرماه امسال 100 دستگاه و امیدواریم تا پایان امسال تمامی این 300 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز شود.

طرح های مخابراتی
وزیر ارتباطات هم در سفرش به استان فارس از افتتاح فاز اول شبکه ملی اطلاعات مقارن با هفته دولت امسال خبر داد.
محمود واعظمی ظهر پنجشنبه در جریان افتتاح پروژه های مخابراتی استان فارس بیان کرد: پنهای باند در فارس رشد خیلی خوبی داشته و شبکه انتقال استان فارس رشد ۴۰۰ درصدی داشته است.
واعظی با تاکید بر اینکه در پیش از این 2 شهر در فارس از نسل چهار تلفن همراه بهره می بردند، امروز 9 شهر دیگر به آن اضافه می شود و تا پایان دولت تمامی 102 شهر فارس دارای تلفن نسل سوم و 35 شهر دارای تلفن همراه نسل چهارم خواهند شد، یادآور شد: از سال گذشته چهار هزار و 700 میلیارد ريال سرمایه گذاری در این وادی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه تا پایان دولت، شبکه انتقال استان پنج برابر خواهد شد و شبکه پهنای باند استان چهار برابر می شود، تاکید کرد: تا پایان کار دولت یازدهم به یک هزار روستا اینترنت واگذار می شود که 85 درصد کارها انجام شده و به روستاهای بالای 15 خانوار اینترنت تعلق می گیرد.

طرح های آبی
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: هشت طرح آبرسانی که اعتباری افزون بر 105میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است امسال در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) در هشت شهر این استان به بهره برداری می رسد.
محمد علی قلندری، بیان داشت: این شهرها شامل داریون از توابع شهرستان شیراز، خشت از توابع شهرستان کازرون، اقلید، قیر مرکز شهرستان قیر و کارزین، ششده از توابع شهرستان فسا، قطرویه از توابع شهرستان نی ریز، سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد و بیضا از توابع شهرستان سپیدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار