تابناک: مدیر کل اداره ورزش و جونان استان مرکزی طرح تعویض قلیان با البسه ورزشی را فرصتی برای ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان برشمرد تا گرایش نسبت به مواد دخانی کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۲۶۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 20 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اشرف بهادری عضو شورای اسلامی شهر اراک پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با بیان اینکه ریشه اصلی گرایش افراد به سمت مصرف مواد مخدر بیکاری است گفت: دولت باید با ایجاد شغل برای جوانان امید به زندگی را در این قشر افزایش دهد تا گرایش به مصرف مواد مخدر کاهش پیدا کند چرا که تنها راه مبارزه با مواد مخدر شغل آفرینی است.

وی ادامه داد: اکثر آسیب های اجتماعی که امروز مردم با آن دست به گریبان هستند ریشه در بیکاری دارد و رفع معضلات  نیاز به همت و اقدام جدی در جهت رفع مشکلات جوانان را طلب می کند.

بهادری با اشاره به تجربه موفق کشورهای آسیایی در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: مسئولان و دستگاه های مرتبط خوب است با انجام کارهای مطالعاتی رمز این موفقیت را پیدا کنند و از آن در جهت مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی بهره ببرند.

در ادامه جلسه سعید ملکی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی ذات ورزش را ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم و ارتقاء سطح سلامت مردم عنوان کرد و گفت: در کمپ ابراهیم آباد با هزینه بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان اقدام به ساخت یک سالن ورزشی جهت استفاده افراد کمپ و ساکنین اطراف کردیم.

وی ادامه داد: امروز این سالن تنها به دلیل وصل نشدن حامل های انرژی قابلیت استفاده ندارد که امیدواریم با مساعد و کمک های مدیران ارشد استان و تامین اعتبارات لازم برای رفع نواقص این سالن ورزشی شاهد افتتاح آن باشیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی آمار سالن های ورزشی سطح استان را 340 عدد ذکر کرد و گفت: 28 باشگاه ورزشی به دلیل مشکلات بهداشتی، مصرفی مواد دوپینگی، استاندارد نبودن محل تمرین و وجود رشته های غیر مجاز تعطیل شدند.

ملکی با گلایه از اینکه امروز دسترسی به مواد دوپینگی بسیار آسان است گفت: اهرم های فشار باید برای مقابله با این ناهنجاری وجود داشته باشد.

وی از طرح تعویض قلیان با البسه ورزشی خبر داد و بیان کرد: وقتی صحبت از حذف قلیان مطرح می شود باید طرح های جایگزین برای آن تعریف شود تا مورد استفاده قرار گیرد که اداره ورزش و جوانان استان مرکزی به فراخور مسئولیت و وظیفه خود طرح تعویض قلیان با البسه ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار