هواداران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، یکشنبه با حضور در مقابل این باشگاه خواستار مشخص شدن وضعیت تیم فجر برای شرکت در رقابت های فوتبال دسته اول شدند.
کد خبر: ۲۵۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 03 July 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هواداران فجر در این اجتماع با اعلام اینکه تیم های شرکت کننده در دسته اول وضعیت خود را برای فصل جدید مشخص و تمرین خود را آغاز کرده اند، اظهار داشتند: این موضوع در حالی است که بازیکنان فجر هنوز تمرین خود را شروع نکرده اند و کادر فنی این تیم هم هنوز مشخص نشده است.
این هواداران با اظهار این که تیم فجر تنها نماینده فارس است که در دسته اول حضور دارد از مسئولان این باشگاه خواستند هر چه زودتر در فصل جدید با قدرت در رقابت ها شرکت و به لیگ برتر صعود کنند تا به انتظار پنج ساله هوادران این تیم پایان داده شود.
آنها همچین بیان داشتند: چندین بار به باشگاه مراجعه کردیم اما مدیر عامل این تیم برای پاسخگویی حضور نداشت.
سرپرست تیم فجر شهید سپاسی هم در پاسخ به اعتراض هواداران گفت: مسئولان باشگاه فجر هنوز تصمیمی برای ادامه کار تیم در فصل جدید نگرفته اند.
مصطفی شاهینی افزود: همه باید کمک کنند تا این تیم کار را شروع کند اما در فصل گذشته کمکی از مسئولان استان به این تیم نشد.
وی اضافه کرد: در استان های دیگر مسئولان به تیم های شهرشان کمک می کنند اما در فارس تاکنون این امر میسر نشده است.
چندی پیش مدیر کل ورزش و جوانان فارس در جمع خبرنگاران گفته بود که با همکاری استانداری فارس و با وجود مشکلات و محدودیت های مالی که داشتیم بر اساس اسناد حدود شش میلیارد ریال به فجر کمک کردیم.
حیدر علی کامیاب کلانتری افزود: برای سربلندی تیم های شیرازی به ویژه فجر و برق هر کاری از دستمان برآید دریغ نخواهیم کرد.
سرمربی سابق تیم های برق و فجر سپاسی شیراز هم چندی پیش در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: اگر به فکر فجر سپاسی که تنها تیمی است که در دنیا مزین به نام شهید است نباشیم و صادقانه از آن حمایت نکنیم به سرنوشت تیم برق 75 ساله شیراز که در دسته سوم است، دچار خواهد شد .
غلام پیروانی افزود: اداره کل ورزش و جوانان فارس با اینکه وظیفه اش نبوده و منع قانونی داشته اما کمک خوبی به فجر کرده است که جای تقدیر دارد ضمن اینکه باید گفت، یک دست صدا ندارد.
وی بیان کرد: باشگاه فجر شهید سپاسی باید مدیری داشته باشد که تمام وقت در اختیار باشگاه باشد و بتواند مشکلات آن را حل کند و این یک اصل در فوتبال است که مدیریت بیرونی باید قوی تر از مدیریت درون زمین باشد.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که یک زمان از تیم های سازنده و مطرح کشور بود هم اینک پنج سال است از راهیایی به لیگ برتر دور است و امسال نیز فرصت خوبی داشت تا به لیگ برتر صعود کند اما آنچه که به گفته مربیان این تیم سبب ناکامی شد، مشکلات مالی است.
علی اصغر کلانتری سرمربی فصل گذشته فجر چندی پیش با بستن قراردادی یک ساله به تیم مس رفسنجان پیوست .
فصل جدید رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور با شرکت 18 تیم از شهریور ماه 95 آغاز می شود و در پایان دو تیم اول و دوم به لیگ برتر سال 96 صعود خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار