معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: راه اندازی سامانه گمرک الکترونیک (ECS) در گمرک استان فارس را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.
کد خبر: ۲۵۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 03 July 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی رحیمیان، روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل گمرک استان فارس در شیراز افزود: با راه اندازی این سامانه، تمام امور مربوط به تشریفات ترخیص کالا از گمرک این استان به شکل مکانیزه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم ازشرایط مطلوب گمرک استان فارس ازجمله سامانه گمرک الکترونیک که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد، در کنار نیروی انسانی توانمند و همچنین نزدیکی به مناطق جنوبی کشور به نحو مطلوب استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران، گمرک استان فارس را از گمرک های فعال کشور دانست و افزود: گمرک فرودگاه شیراز پس از گمرک فرودگاه امام (ره) تهران، یکی از فعال ترین گمرک مسافری کشور است که سرمایه گذاری های خوبی در آن انجام شده است.

رحمانیان، با اشاره به پیشرفت 70 درصدی فعالیت های ساختمانی در دست انجام در گمرک فارس، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، بهبود خدمات رسانی در سطح گمرک این استان را شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم مسئولان گمرک فارس، حمایت از تولید، صادرات و کسب و کار مد نظر گمرک را در دستور کار قرار دهند.

در این آیین خداداد رحیمی به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان فارس معرفی و از خدمات سکینه سیاحی مدیر کل پیشین این اداره تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار