معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه شعبه دانشگاه بین المللی شیراز به زودی فعالیت دوباره خود را در قشم آغاز می کند، افزود: از سرگیری فعالیت این دانشگاه که از برندهای برتر دانشگاهی کشور به شمار می رود، خبر خوشی برای علاقمندان به علم و دانش است.
کد خبر: ۲۵۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 28 June 2016
حقدل یادآوری کرد: شعبه دانشگاه بین المللی شیراز از سال 83 تا 87 در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با تدریس 28 رشته در جزیره قشم فعالیت می کرد که به دلیل برخی مشکلات ادامه کار این مرکز علمی متوقف شد.
وی گفت: در سال های فعالیت شعبه دانشگاه بین المللی شیراز در قشم، دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه در رشته هایی همچون حسابداری، ادبیات زبان انگلیسی، حقوق، کامپیوتر، اقتصاد، جامعه شناسی، آمار، معماری، بازرگانی صنعتی، صنایع غذایی، کشاورزی، فناوری اطلاعات و مهندسی شیمی تحصیل می کردند.
حقدل همچنین از مدیریت مهندسی محیط زیست، صنعتی، بازرگانی، کامپیوتر، آموزش زبان انگلیسی، آمار، حقوق عمومی، حقوق خصوصی، صنایع غذایی، کشاورزی، مهندسی شیمی و شهرسازی به عنوان بخشی از رشته های کارشناسی ارشد شعبه دانشگاه شیراز در مدت پنج سال فعالیت در قشم نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار