روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس اعلام کرد: نیروهای سازمان اطلاعات سپاه فجر این استان یک محموله 42 هزار کیلوگرمی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شیراز کشف کردند.
کد خبر: ۲۵۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 28 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ساه فجر فارس: این محموله قاچاق که فاقد هرگونه اسناد قانونی، گمرکی و تاییدیه سلامت است به وسیله 2 دستگاه کامیون از یکی از نقاط مرزی کشور به شهرستان شیراز منتقل شده و در ارتباط با آن نیروهای سازمان اطلاعات سپاه فجر سه نفر را دستگیر کرده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.
متهم اصلی پرونده به نام ' خ . ا ' دستگیر شده است و نیروهای امنیتی سپاه فجر با رصد اطلاعاتی، ارتباط متهم اصلی با سایر افراد، چگونگی قاچاق محصولات از سوی وی به داخل کشور و نحوه حمل آن به نقاط مختلف را کشف کرده و سایر اعضای این شبکه قاچاق نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
پخش محصولات غذایی قاچاق که در اکثر موارد دارای تاییدیه بهداشت و سلامت نیستند، سلامت جامعه را مورد تهدید قرار می دهد.
سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس عزم جدی در مبارزه با شبکه های قاچاق کالا دارد زیرا مبارزه با شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا، تقویت تولید ملی و حفظ اشتغالرایی داشته و گام موثری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
هوشیاری مردم و همکاری با دستگاه های مسئول در برخورد با پدیده شوم قاچاق و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا بسیار تاثیرگذار و مهم است از این رو مردم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز به ویژه قاچاق کالا، موارد را به شماره تلفن 114 ستاد خبری اطلاعات بسیج اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قاونی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار