سرپرست فرمانداری ویژه فسا گفت: تک رقمی شدن تورم پس از تلاش های گسترده دولت ، افتخار جدید دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از برجام است.
کد خبر: ۲۵۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 28 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: ابراهیم خرم سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فسا اظهارداشت: تورم در خرداد ماه سالجاری به رقم 5/9 رسید که در تاریخ 25 ساله اخیر کشور بی سابقه بود .
وی ضمن برشمردن خدمات دولت از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا آنها نیز خدمات و فعالیت های دولت را برای مردم تشریح کنند.
خرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری افزود : باید مردم را به سرمایه گذاری دعوت کنیم تا با ایجاد صنایع کوچک و زودبازده و یا صنایع بزرگ و کلان تحول عمده ای در ایجاد رونق وتوسعه اقتصادی به وجود آید.
وی با انتقاد از وضعیت روستاها که روزی تولید کننده در صنایع کوچک بودند و امروز مصرف کننده هستند ادامه داد: روستاها می توانند در بخش تولید محصولات غذایی ، دامی و کشاورزی نقش برجسته خود را ایفا کنند.
همچنین در این جلسه آیت الله طهماسبی امام جمعه فسا ضمن اشاره به اهمیت تعامل و یکپارچگی شورای اداری بر لزوم حل مشکلات شهرستان در بخش اشتغال تاکید کرد .
در ادامه این جلسه دکتر جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح عملکرد کمیسیون ها در مجلس ، بر عزم و اراده نمایندگان مجلس مبنی بر حل مشکلات کشور تاکید کردو افزود : وضعیت اشتغال در کشور نامطلوب است و باید برای حل آن راهکاری عملی پیدا شود.
وی با اشاره به اینکه باید صرف نظر از همه دیدگاه و مسایل جناحی به فکر مردم باشیم افزود: لازم است با همکاری و همدلی شرایطی فراهم شود تا مشکلات عدیده مردم حل و فصل شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار