در شب 21 ماه رمضان، مردم استان فارس همگام با شیعیان جهان، با احیا در مساجد و عزاداری سالروز شهادت امیرالمونین(ع)، اعمال این شب عزیز را به جا آوردند.
کد خبر: ۲۵۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 28 June 2016

تابناک فارس به نقل از شیرازه:در شب 21 ماه رمضان، مردم استان فارس همگام با شیعیان جهان، با احیا در مساجد و عزاداری سالروز شهادت امیرالمونین(ع)، اعمال این شب عزیز را به جا آوردند، در این گزارش گوشه ای از این فضای معنوی در استان فارس را به تصویر کشیده ایم.

شیراز

برنامه های شب قدر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(علیه السلام) از ساعت 22 شروع و 3 بامداد به پایان رسید.

خنج

اهالی مسکن مهر خنج با حضور در مسجد امام رضا(ع) این شهرک، شب 21 رمضان را با دعا و نیایش، احیا نمودند.

کوار

همزمان با شب های قدر، مردم شهرستان کوار با حضور پرشور خود در مساجد و تکایا به راز و نیاز با معبود پرداختند.

پاسارگاد

شب گذشته و در سحرگاه بیست و یکم در همه نقاط شهرستان پاسارگاد نوای "یا علی" و "سبحانک یا لا اله الا انت" به آسمان برخواست.

ارسنجان

در شب 21 ماه رمضان، مردم ارسنجان  با احیا در مساجد و عزاداری سالروز شهادت امیرالمونین(ع)، اعمال این شب عزیز را به جا آوردند.

قیر وکارزین

مردم شهرهای قیر، کارزین، امامشهر، مبارک آباد و... هم نوا با مهدی فاطمه (عج) عزای مولی الموحدین علی (ع) را در شب 21 رمضان برگزار کردند.

خرامه

مردم شهرستان خرامه هم مانند همه شیعیان شب 21 ماه رمضان را با مناجات وشب زنده داری به صبح رساندند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Tir/7%20shab%2021/%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF%20%D8%B4%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%2021%201.jpg

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Tir/7%20shab%2021/%DA%A9%D8%A7%D8%B8%D9%85%20%D8%A8%D8%B0%D8%B1%D8%A7%D9%81%DA%A9%D9%86%2021%201.jpg

جهرم

همزمان با شب بیست و یکم ماه رمضان و دومین شب قدر نجوای الغوث الغوث مردم روزه‌دار جهرم در مساجد این شهرستان طنین‌انداز شد.

فراشبند

مردم مؤمن و متدین فراشبند با قلبهای شکسته و چشمهای اشک آلود، با طلب استغفار، دعا و تضرع از شب 21 رمضان استقبال کردند و این شب رحمت و غفران الهی را تا طلوع فجر پاس داشتند.

بوانات

مردم شهرستان بوانات در شب شهادت امام علی(ع) با حضور در مساجد و حسینیه ها با خدای خود خلوت کرده و احیا گرفتند.

مرودشت

جوانان و مردم محله علی آباد مرودشت با حضور در مسجد شهدا و هیات مکتب الرقیه(س) در شب بیست و یکم ماه رمضان با خدای خویش راز و نیاز کردند.

داراب

مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم داراب شهر امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

صفا شهر

مراسم احیای شب های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) با حضور اقشار مختلف مردم و محبان اهل بیت در مساجد صفاشهر برگزار شد

سروستان

در دومین شب از لیالی قدر و شب شهادت مولا امیرالمومنین حضرت علی(ع) مردم مومن و خداجوی سروستان با حضور در مساجد،حسینیه ها و بقاع متبرکه این شهرستان به راز و نیاز با خالق خویش پرداخته و نوای الغوث الغوث سر دادند

کازرون

در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و دومین شب از شب‌های با عظمت قدر و شب وداع امیرمومنان علی(ع) با عالم خاکی مردم کازرون دست به دعا برداشتند و با ندای الهی العفو مهدی فاطمه(س) را صدا زدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار