استاندار فارس گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور استان فارس تبدیل به قطب درمانی بیماران صعب‌العلاج سرطان کشور می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 27 June 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدعلی افشانی یکشنبه‌شب در ضیافت افطاری که با حضور خیرانی که در احداث بیمارستان  تخصصی سرطان جنوب کشور مشارکت داشتند برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: استان فارس با حضور متخصصان و اساتید مجرب و افزایش مکان‌های درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان قطب پیوند کبد در کشور مطرح  است و با احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور شاهد تسریع در معالجه، پیشگیری و درمان این  بیماری هستیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که ثروت خود را در این دنیا گذاشته‌اند پاسخگوی ثروت دیگران هستند، افزود: حضور در کار خیر کم‌وزیاد ندارد و تمام آحاد جامعه با داشتن هرگونه امکانات مالی می‌توانند در امر خیر به‌ویژه در احداث بیمارستان‌ها و فضاهای درمانی مشارکت داشته باشند.

استاندار فارس تصریح کرد: الگوی خیران و دیگر اقشار جامعه به‌ویژه مدیران و مسؤولان باید رهنمودهای امیر مؤمنان علی (علیه‌اسلام) باشد، او که درد جامعه، عدالت و دادگستری داشت و در حفظ بیت‌المال و دفاع از محرومان و مستضعفان پیشگام بود.

افشانی بیان داشت: حضرت علی (ع) می‌فرماید تنها مالک بخشی از دارایی خود هستند و بخشی دیگر متعلق به مستمندان است و باید برای کمک به آنان انفاق و ازخودگذشتگی کرد تا دین خود را به جامعه ادا کنیم.

وی اضافه کرد: مشارکت و استمرار خیران در احداث پروژه‌های درمانی که ثروت ملی کشور محسوب می‌شود امری ضروری  است و در این راستا فارس در جایگاه ویژه درمانی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار