رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با تلاش‌های انجام‌شده از سوی خیران، بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور تا سه سال دیگر به در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 27 June 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدهادی ایمانیه یکشنبه‌ شب در حضور خیرانی که در احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور مشارکت داشتند در سخنانی اظهار داشت: دومین شیوع مرگ‌ومیر و نخستین علت سقوط جامعه به زیرخط فقر هزینه بالای درمان بیماری سرطان است.

وی خاطرنشان کرد: خیران و تمام آحاد جامعه می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ و ۲۰ هزار تومان در بهره‌برداری از بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور مشارکت داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کمبود تخت بیمارستان سرطانی در این شهر خبر داد و افزود: با افتتاح بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور علاوه‌بر برطرف شدن مشکل تخت، این مرکز درمانی تبدیل به محل آموزش، پیشگیری و درمان به‌موقع بیماران سرطانی می‌شود.

ایمانیه تصریح کرد: در ساخت این بیمارستان اداره کل اوقاف و امور خیریه، آموزش‌وپرورش، اداره کل راه و شهرسازی و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خیران مشارکت جدی دارند.

وی بیان داشت: با حضور و مشارکت خیران به‌زودی بیمارستان پیوند اعضا در شیراز به بهره‌برداری می‌رسد و با اجرایی شدن این طرح مشکلات معالجه و درمان این بیماری نیز کاهش می‌یابد.

رئیس بخش پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آئین در سخنانی اظهار داشت: بنیاد سرطان جنوب کشور بیش از یک سال از فعالیت آن می‌گذرد و در این مدت شاهد فعالیت‌های بسیاری در راستای بهره‌برداری از مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان در حال احداث سرطان جنوب هستیم.

سید علی ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تخصصی سرطان جنوب کشور با کمک خیران به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار