دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان فارس گفت: 154 اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که پس از بررسی نهایی، 78 اثر در این جشنواره باهم رقابت می کنند.
کد خبر: ۲۵۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 26 June 2016
تابناک فارس به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس: امیر صادقی بیان داشت: در این جشنواره نمایشنامه هایی از جمله خب دیگه چی می خوای، روزنامه نگاری- روزنامه انگاری- روزنامه پنداری، شیراز- بارسلون،شب یلدا، پرسش در مورد قتل پارانوئیدی اپیدمی پدرام، چند قدم زیر صفر، مرگ تدریجی انسان های نو، ساعت ساز و من آنجا نیستم از هنرمندان استان فارس باهم به رقابت می پردازند.
وی افزود: استقبال از این دوره جشنواره تئاتر استان فارس در ارسال متن نمایشی بی سابقه بود و در کشور کم سابقه ارزیابی می شود.
رئیس انجمن نمایش استان فارس اضافه کرد: همچنین در این جشنواره نمایشنامه های از جمله در حال کندن پوست پیاز،زخم های ماندگار، بد سیگنال، خانه، تابلوی آخر، آمیز قلمدون، دل سگ، مزون، چه کسی ست آواز می خواند؟ و پنج به علاوه دو نیز با ارایه مجوز کتبی نویسنده متن اجازه تمرین و بازبینی دریافت کردند.
او ادامه داد: تاکنون برای این جشنواره دو بخش میهمان و رقابتی در نظر گرفته شده است که با توجه به استقبال از این جشنواره در حال رایزنی برای افزودن بخش خیابانی نیز به طور غیر رقابتی به این جشنواره هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار