فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به برپایی حسینیه موقت سپاه فجر فارس در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی در عراق گفت: هزینه این حسینیه از سوی خیران، شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع)در استان فارس و در قالب کمیته جمع آوری کمک های مردمی تامین می شود.
کد خبر: ۲۵۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 26 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس: سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در قرارگاه اربعین سپاه فجر استان فارس افزود: برای برپایی این حسینیه موقت که با عنوان حضرت احمد بن موسی (ع)در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی فعال می شود، از امکانات و بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده نمی شود.
وی بیان کرد: در سال 94 حتی هزینه رفت و آمد و اسکان خادمان این حسینیه موقت برای ارائه خدمت به مردم و زائران، توسط خود افراد تامین شد.
غیب پرور اظهارداشت: با توجه به زمان باقی مانده تا ایام اربعین حسینی، می کوشیم امسال ظرفیت ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را در این حسینیه موقت نسبت به سال 94 افزایش دهیم.
او اضافه کرد: امسال نیز برای خدمت رسانی مطلوب به زائران در اربعین امام حسین (ع) نیازمند مشارکت خیران استان فارس هستیم و بر این باوریم برپایی حسینیه موقت حضرت احمدبن موسی(ع) برگ سبزی تقدیم به آستان و زائران امام حسین (ع) است.
وی با اشاره به حرکت ها و رفتارهای ناشایست برخی از گروه های افراطی با هدف وارد کردن خدشه به وجهه شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) به ویژه در ایام اربعین حسینی، گفت: برپایی حسینیه موقت حضرت احمد بن موسی (ع) از سوی خادمان و دوستدارن اهل بیت (ع) در استان فارس علاوه بر انحام رسالت تاثیرگذار فرهنگی، اقدامی برای تقویت وحدت بین شیعیان جهان و راه حل موثر مقابله با هجمه گروه های افراطی است.
سال 94سپاه فجر فارس، حسینیه موقت (موکب) را در زمینی به وسعت 10هزار متر مربع در مرکز شهر کربلای معلی در کشور عراق و در فاصله حدود دو هزار و 500 متری حرم های مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل (ع) برپا کرد.
دراین حسینیه روزانه به چندین هزار نفر از زائران امام حسین (ع) خدماتی از جمله اسکان، خدمات درمانی، بهداشتی، صبحانه و شام عرضه می شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
عراقیها در چهر راه نادری اهواز و در هتل ها با دختران اهوازی .......آنوقت ما باید سرمایه مملکت را ببریم عراق جایی که مردمش هزاران هم میهن را شهید کردند وای بر ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار