استاندار فارس گفت: افراد متخاصم که به‌صورت غیرقانونی برای شکار به مناطق ممنوعه می‌روند و منجر به شهادت محیط‌بانانی که جان خود را برای حراست و حفاظت از طبیعت فدا می‌کنند، می‌شوند به سزای اعمال خود خواهند رسید.
کد خبر: ۲۵۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدعلی افشانی بعدازظهر امروز در حاشیه آئین خاک‌سپاری و تشییع محیط‌بان شهید منوچهر شجاعیان در جمع مردم نورآباد ممسنی در سخنانی اظهار داشت: محیط‌بانان به‌ویژه شهید شجاعیان که تا پای جان در برابر خواسته‌های غیرانسانی عده‌ای سودجو و شکارچیان غیرقانونی ایستادگی و مقاومت می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از عرصه و منابع ملی و طبیعی در شرایطی که براثر خشک‌سالی و بلایای طبیعی دچار خسارت‌های بسیاری شده‌ به‌ویژه جانوران کم‌یاب و در معرض نابودی مهم و تعیین‌کننده است.

استاندار فارس تصریح کرد: با دریافت اطلاعات مبنی‌بر درگیری و زخمی شدن محیط‌بان بلافاصله به‌وسیله خدمات هوایی به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه پس از تلاش‌های بسیار از سوی کادر مجرب بیمارستان این شهید جان به جهان‌آفرین تقدیم کرد.

افشانی بیان داشت: جامعه اسلامی نیاز به افرادی مانند شهید شجاعیان محیط‌بان شجاعی دارد تا از عرصه‌ها و منابع ملی و خدادادی حفظ و حراست شود.

پیکر پاک و مطهر شهید شجاعیان در میان غم و اندوه مردم شهرستان نورآباد ممسنی به خاک سپرده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار