ورزشکاران تیرانداز شیرازی در حرکتی نمادین یاد محیط بانانی که در انجام ماموریت، جان خود را از دست دادند گرامیداشتند و حمایت خود را از دیگر محیط بانان سختکوش عرصه های منابع ملی اعلام کردند.
کد خبر: ۲۵۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 26 June 2016


تابناک فارس به نقل از ایرنا:رئیس هیات تیراندازی شیراز گفت: در حاشیه رقابت های موتور سواری و اتومبیلرانی که در کویر یزد برگزار شد تیراندازان شیرازی با همکاری سازمان محیط‌ زیست استان فارس و شهرستان آباده به پاس احترام به محیط بانان کشور اقدام به تیراندازی با اهداف پروازی کردند.
مجتبی مولایی افزود: تیراندازان با هدف فرهنگ سازی و ترغیب و تشویق شکارچیان غیر مجاز بومی منطقه برای حراست ازحیات وحش کشور و ارج نهادن به خدمات محیط بانانی که جان خود را نثار محیط زیست کردند، به صورت نمادین بشقابک ها را مورد اصابت قرار دادند.
وی اضافه کرد: انجام این حرکت نمادین با استقبال مسئولان و خیران همراه بود و مقرر شد در شهرستان آباده یک سایت تیراندازی با اهداف پروازی احداث شود.
بعداز ظهر چهارم تیرماه 95 بر اثر تیراندازی دو نفر از شکارچیان غیرمجاز در پارک ملی بمو شیراز یکی از محیط بانان از قسمت سینه و کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید رجایی شیرازدرگذشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار