ماموران انتظامی شهرستان های رستم، مُهر و استهبان در 24 ساعت گذشته مقادیری کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 185 میلیون ریال کشف کردند.
کد خبر: ۲۵۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 25 June 2016
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان رستم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و بر خورد با متخلفان، هنگام کنترل خودرو های عبوری در اطراف این شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلر که حامل بار کولر گازی اسپلیت بود، شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد اسلامی افزد: در بازرسی از این وسیله نقلیه 184 دستگاه کولر گازی خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و راننده این خودرو دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.
به گفته وی، ارزش این محموله قاچاق افزون بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است.
بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان مُهر اظهار داشت: ماموران این نیرو در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در جاده شهرستان مُهر به سمت شیراز در منطقه 'چک چک' به یک دستگاه خودروی پژو 405، شک و آن را متوقف و در بازرسی از آن 340 هزار و 800 نخ انواع سیگار قاچاق کشف کردند.
سرهنگ مسعود ظهرابی، ارزش این محموله را 150میلیون ریال بیان کرد و گفت: این وسیله نقلیه توقیف و راننده آن دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان استهبان هم گفت: ماموران انتظامی در طرح کنترل و پایش محورهای مواصلاتی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس 134 عدد قوطی پودر شربت، 14 شل 24 عددی نوشیدنی هایپ که ارزش ریالی آنها بیش از 35 میلیون ریال تخمین زده شده کشف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار