«محمد صادق حسینی» رتبه برتر بخش عکس در دومین جشنواره سراسری فیلم وعکس «گزارش یک نگرانی» با موضوع بحران کمبود آب را کسب کرد
کد خبر: ۲۵۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 25 June 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:رئیس انجمن سینمای جوانان فارس  گفت: این هنرمند عکاس همراه با عرفان سامان فر عکاس دیگری از شیراز برگزیده این جشنواره شدند که علیرضا زرین دست، ساعد نیک ذات وعلی نیک رفتار داوران بخش عکس را برعهده داشتند.

علیرضا توکل با بیان اینکه دبیری جشنواره مذکور را جواد رضویان برعهده داشت، اظهار کرد: به گفته دبیر جشنواره، بیش از ۱۰ هزار اثر به جشنواره رسید که از این میان ۷۰ عکس و۳۰ فیلم برگزیده شدند.

وی از حضور وزیر نیرو و شماری از هنرمندان کشورمان در آیین پایانی دومین جشنواره گزارش یک نگرانی خبر داد و افزود: در آئین پایانی دومین جشنواره فیلم و عکس موبایلی، گزارش یک نگرانی با رویکرد نگاه مردمی به بحران کمبود آب در سالن حجاب، هیات داوران با بررسی بیش از ۱۰۰ عکس و تعداد زیادی فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره، شش فیلم و شش عکس را به عنوان برترین آثار، انتخاب و جوایزی را به آن‌ها اختصاص دادند.

توکل، عنوان کرد: هیات داوران دومین جشنواره فیلم و عکس موبایلی، گزارش یک نگرانی با رویکرد نگاه مردمی به بحران کمبود آب دربخش مسابقه داوران از بین شش اثرمنتخب، چهار عکس را که دارای ارزش‌های محتوایی و فنی یکسان بودند برگزید و به هنرمندان عکاس،عرفان سامان فر، سید صادق حسینی، رامین محمدی، هادی دهقان پور با اهدای لوح افتخار و تندیس جشنواره از هر یک به صورت جداگانه تقدیر کرد.

وی، ادامه داد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره گزارش یک نگرانی با تقدیر ازکمال تبریزی، رضا کیانیان، احمد رضا درویش و تقدیرازبرگزیدگان درسالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شد.

توکل، یادآور شد: دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی» با موضوع«نگاه مردمی به بحران کمبود آب در قالب فیلم و عکس موبایل» توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت برنامه تلویزیونی سه شو شبکه سوم سیما و با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه نسیم، دومین با هدف توجه دادن عمومی به ارزش والا و بی بدیل آب، جایگاه اجتماعی و فرهنگی و معنوی، ارزش اقتصادی و نقش استراتژیک آن و لزوم اصلاح الگوهای مصرف و ترسیم نگرانی ها و اثرات مخرب بحران کمبود آب برگزار شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان فارس همچنین از تصویب ۵ طرح فیلم کوتاه فیلمسازان سینمای جوانان استان در شورای تولید سینمای جوانان ایران خبر داد و افزود: از میان ۶ طرحی که سینمای جوانان فارس به تهران ارسال کرد، ۵ طرح تصویب شد که با اختصاص بودجه به مرحله پیش تولید و تولید می رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار