تسلیت کمی دیرهنگام مسئولان/ واکنش نمایندگان کازرون جهرم و لامرد به سانحه سربازان/ خدمات ارتوپدی رایگان به خانواده سربازان جانباخته/بیمه ایران خسارت می دهد/گزارش وزیر بهداشت در خصوص سانحه سربازان
کد خبر: ۲۵۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 25 June 2016
اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش 05کرمان روزچهارشنبه دوم تیر ماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز - کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 19 تن از سربازان نیروی زمینی ارتش جان خود را از دست دادند و شماری نیز زخمی شدند.

تسلیت کمی دیرهنگام مسئولان
رئیس جمهور،رئیس مجلس،حجت الاسلام سید حسن خمینی،محسن رضایی،حسین جابری انصاری،حمید ابوطالبی، از جمله کسانی بودند که جانباختن سربازان وطن را تسلیت گفتند.

واکنش نمایندگان کازرون جهرم و لامرد به سانحه سربازان

حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون، یکی از نمایندگانی است که نسبت به واژگونی اتوبوس واکنش نشان داد. او با تاکید براینکه مجلس موضوع حادثه سقوط سربازان را پیگیری می کند، گفت: ما تلاش داریم کمیته تحقیق و تفحص در این خصوص را تشکیل دهیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی ابعاد حادثه سقوط اتوبوس سربازان با حضور وزیر راه در کمیسیون عمران خبر داد.
محمدرضا رضایی‌کوچی گفت: در حال حاضر مشغول انجام بررسی‌های اولیه درباره سانحه رخ داده هستیم تا مشخص شود دقیقاً چه اتفاقی افتاده، چه دستگاهی مقصر بوده و کدام دستگاه کوتاهی کرده است.یک عضو مجمع نمایندگان استان فارس نیز با پیامی ناراحتی خود از این حادثه را بیان کرده و وعده داده که درباره علل سانحه به مردم گزارش دهد.

سیدمحسن علوی،‌ نماینده مردم لامرد و مهر نیز با پیامی ناراحتی خود از این حادثه را بیان کرده و وعده داده که درباره علل سانحه به مردم گزارش دهد.

خدمات ارتوپدی رایگان به خانواده سربازان جانباخته

رییس انجمن جراحان ارتوپدی از آمادگی جامعه ارتوپدی برای ارائه خدمات ویژه به خانواده های سربازان جانباخته نی ریز خبرداد.
عکاشه تصریح کرد: خانواده سربازان می توانند از فردا و یا در صورت امکان بعد از ماه مبارک رمضان جهت بهره مندی از خدمات رایگان اعم از ویزیت در مطب های خصوصی و سایر خدمات درمانی ارتوپدی بهره مند شوند تا شاید کمی از دردهای آنها کاهش یابد و جامعه ارتوپدی کشور با ارائه این خدمات بتواند همدردیشان را نسبت به مصیبت وارده به خانواده سربازان غیور کشورمان ابراز کند.

بیمه ایران خسارت می دهد
مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد: خسارت مربوط به جان باختگان و هزینه‌های درمان آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای اخیر را که منجر به کشته شدن 19 تن از سربازان شد، پرداخت می‌کند.

گزارش وزیر بهداشت
وزیر بهداشت گزارشی از اقدامات و آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان ارتش را به رئیس جمهوری ارائه کرد.
دکتر سید حسن هاشمی در این گزارش در خصوص اعزام ۲۶ آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه و انتقال مصدومان به بیمارستان های شهدای نی ریز، استهبان، نمازی و شهید رجایی شیراز توضیحاتی ارائه کرد.
در بخش دیگری از این گزارش، اقدامات درمانی تخصصی بوسیله متخصصان رشته های مختلف مقیم، پرستاران و پیراپزشکان در بیمارستانها به آگاهی دکتر روحانی رسید.
وزیر بهداشت در این گزارش همچنین به اعزام تیمی از وزارت بهداشت به شیراز در ساعتهای اولیه بعد از وقوع سانحه به سرپرستی قائم مقام وزارت بهداشت، رییس اورژانس کشور و مسئولین معاونت درمان به منظور بررسی وضعیت مصدومان به شیراز اشاره و از تلاشهای بی وقفه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اورژانس ۱۱۵، متخصصان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانهای شهید رجایی، نمازی شیراز، نی ریز و استهبان نیز تقدیر کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ياسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
نوزده سرباز در اين تصادف كشته شدند خانواده هايشان يك عمر داغدار جوان از دست رفته شان شدند ، سربازان مظلومانه رفتند ، بامداد سه شنبه اين اتفاق افتاد مسئولان گرانقدر و عزيز از روز پنج شنبه و حتي شنبه شروع به تسليت گفتن كردن !!!! جان افراد آن هم در لباس مقدس سربازي اينقدر بي ارزش است كه مسئولان مملكت مي خواهند اين حادثه را كم ارزش و بي اهميت نشان دهند واقعا باعث تاسف است در مملكت كفار به جان همه آدمهايشان خيلي خيلي ارزش قائلند!!!! سرباز تسليت تسليت تسليت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار