بخشدار زرقان شیرازگفت:هنوز وضعیت آب رسانی به بعضی از روستاهای بخش زرقان شرایط مطلوبی ندارد که بهبود آن نیازمند تخصیص اعتبارات کافی است.
کد خبر: ۲۵۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 22 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرشاد کوشا چهارشنبه در نخستین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب افزود:هرچند در سال جاری وضعیت آب رسانی و ارائه خدمات به روستاهای بخش زرقان در این زمینه نسبت به سال های قبل بهتر شده اما برای رفع کامل مشکلات هنوز جای تلاش بسیاری وجود دارد.
وی اظهار داشت:خوشبختانه با اتمام لوله کشی چاه رحمت آباد و بهره برداری از آن ،ایستگاه پمپاژ کورکی و انتقال آب مجموعه سلطان ولایت به روستاهای مقرب 1 و 2 وضعیت قبلی بسیار بهتر شده است.
بخشدار زرقان بیان کرد:اما با این وجود در خصوص چاه حفر شده در روستای محمودآباد که بیش از پنج سال از حفر آن می گذرد عملیات لوله کشی انجام شده اما ساخت مخزن آن به دلیل کمبود اعتبارات کماکان متوقف مانده است زیرا جمعا به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که فقط سه میلیارد ریال آن تامین شده است.
کوشا گفت: با احداث مخزن این چاه روستاهای محمودآباد 1و2 ، کوهک 1و2 و همچنین درمنه زار از آب آن بهره مند خواهند شد.
وی اضافه کرد:علاوه بر این تعداد تانکرهای سیار موجود کفاف آب رسانی به روستاهای منطقه را نمی دهد که دراین زمینه لازم است مسئولان ذیربط چاره ای بیندیشند.
بخشدار زرقان بیان کرد:آب های منتقل شده به وسیله تانکر از کیفیت بهتری برخوردار است و به مصرف شرب اهالی این روستاها می رسد.
یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب نام گذاری شده است.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار