دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: روزه‌خواری در ماه رمضان جنگ با خدا است و انجام آن مغایر با تفکر علوی و همسو با سکولاریسم است.
کد خبر: ۲۵۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 22 June 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: سلیمان مهدوی بعد از ظهر امروز در جلسه دبیران امر به ‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان فارس، اظهار داشت: فرد بی‌حجاب به خود، خانواده و اجتماع ستم می‌کند.

وی افزود: امر به ‌معروف جامعه را متعالی می‌کند که ضمانت حیات اسلام در همین موضوع نهفته است.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به جنگ نرم، خاطرنشان کرد: بحث امر به ‌معروف و یا عدم اجرای آن دو تفکر در برابر یکدیگر است.

وی ادامه داد: تلفات دفاع مقدس حرکت به وجود می‌آورد اما تلفات جنگ نرم موجب بازدارندگی می‌شود و هر کسی تسلیم جنگ نرم شود جز نفرت ارمغانی برای خود ندارد.

مهدوی تصریح کرد: روزه‌خواری در ماه رمضان جنگ با خدا است و انجام آن مغایر با تفکر علوی و همسو با سکولاریسم است.

این مسؤول همچنین گفت:  باوجود نیروی کم در ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر فارس، توانسته‌ایم جلساتی را در سطح این استان برگزار کنیم و این در حالی است که در 90 درصد استان‌های کشور چنین نشست‌هایی ترتیب نمی‌یابد.

به گزارش فارس، در این نشست که در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی شماره یک شیراز برگزار شد، حکم انتصاب محمدکریم نباتی به‌عنوان رئیس و محمد کیومرثیان به‌عنوان دبیر شورای امر به ‌معروف و نهی از منکر تأمین اجتماعی فارس ابلاغ شد.

همچنین در این جلسه، دبیر شورای امر به ‌معروف تأمین اجتماعی فارس نیز اعلام کرد: نزدیک به 440 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی فارس از طریق شبکه مجازی در مورد محتویات کتاب امر به ‌معروف و نهی از منکر تألیف محمد رحمتی شهرضا آزمون برگزار که به 36 نفر از آنان جوایز و هدایایی اهدا شد.

محمد کیومرثیان همچنین با اشاره به آموزش شیوه‌های امر به ‌معروف درباره حجاب کارمندان زن تأمین اجتماعی فارس، اظهار داشت: در 30 تیرماه جاری نیز آزمونی در مورد شیوه‌های امر به ‌معروف برای 10 هزار و 40 نفر از همکاران تأمین اجتماعی این استان در فضای مجازی برگزار خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار