رئیس سازمان بازرسی فارس گفت: بر اساس بررسی ها موارد پرداختی بالا و غیر متعارفی که در مرکز اعلام شده، تاکنون در فارس دیده نشده است.
کد خبر: ۲۴۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 22 June 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:کاظم اکرمی، رئیس سازمان بازرسی فارس امروز (2تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این سازمان نظارت بر حسن جریان امور در دستگاه های دولتی و سازمانی را به عهده دارد، گفت: 401 بازرسی در ادارات استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 363 بازرسی موردی و یک بازرسی فوق العاده انجام شده است، اظهار داشت: 324 گزارش ماحصل این بازرسی ها بوده که 145 گزارش اصلی، 35 گزارش هشداری، 77 گزارش اثربخشی، 23 گزارش کیفری و 44 گزارش تخلفاتی است.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که در مجموع 180 نفر به مراجع قضایی و هیئت های تخلفات اداری معرفی شده اند، افزود: از این تعداد 31 نفر به مراجع قضایی و 149 نفر به هیئت های تخلفات اداری معرفی شده اند.

اکرمی با یادآوری این مطلب که در اجرای این بازرسی ها 136 میلیارد ريال به حساب دستگاه های مورد بازرسی برگشته است، اظهار داشت: چهار میلیارد ريال به حساب خزانه برگشته و پنج هزار و 130 متر زمین مسکونی و تعدادی زمین مسکونی و آپارتمان به دولت برگردانده شده است.

وی با اشاره به اینکه بر سه هزار و 163 مناقصه و مزایده نظارت شده که در نهایت حدود یک هزار و 160 مناقصه ابطال و یا تجدید شده است که مجموع این مناقصه و مزایده ها 490 میلیارد ريال بوده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون نیز هشت بازرسی برنامه ای و 34 بازرسی مهم انجام شده که چهار گزارش اصلی به دست ما رسیده است که 2 پرونده کیفری و 2 پرونده تخلفات اداری نیز تشکیل شده است.

اکرمی با یادآوری این مطلب که بر پرداخت های ادارات نظارت داریم و تاکنون اطلاعات 70 درصد از ادارات را جمع آوری کردیم در برخی از ادارات به دریافتی های همه کارکنان و در برخی ادارات فقط به افراد خاص توجه می کنیم، افزود: تا چند روز آینده اطلاعات تمامی ادارات دریافت می شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت های غیر متعارف مورد توجه ما قرار می گیرد، اضافه کرد: بر اساس بررسی ها موارد پرداختی بالا و غیر متعارفی که در مرکز اعلام شده، تاکنون در فارس دیده نشده و بعضی که زیاد پول به حسابشان رفته بود را مورد بررسی قرار دادیم که متوجه شدیم این پول مازاد وام بوده و آنها را از چرخه خارج کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار