فیلم تحسین شده «اژدها وارد می شود» در سینما دیجیتال آباده از اول تیرماه به روی پرده رفت.
کد خبر: ۲۴۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 22 June 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در خصوص راه اندازی سینمای دیجیتال در آباده گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم سینمای دیجیتال را در سالن نمایش آباده راه اندازی کنیم که تلاش مجدانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اداره امور سینمایی بود که به مرحله بهره برداری رسید و توانستیم با سرمایه گذاری بخش خصوصی این کار را انجام دهیم.

عرب شیبانی افزود: در تلاشیم که با راه اندازی سینمای دیجیتال در شهرستان و پخش آثار فاخر ، پیشرفت و توسعه فرهنگی هنری شهر آباده را شاهد باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده، عنوان کرد: امیدواریم با داشتن چنین مجموعه سینمایی ، گوشه ای از مشکلات هنرمندان سینمای شهرستان را حل نمائیم و از همه مهم تر هنرمندان انجمن سینمای جوان دفتر آباده که در سال های گذشته با حداقل امکانات بهترین افتخارات رابرای شهرستان به ارمغان آوردند نیز از این امر بهره کافی را ببرند.

وی از همکاری و حمایت فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان و همچنین سایر اعضاء شورا خصوصا فرماندهی و کادر خدوم نیروی انتظامی برای   راه اندازی سینمای شهرستان سپاسگزاری کرد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد آباده، یادآور شد: سینمای دیجیتال شهرستان آباده با سرمایه ای بالغ بر یک میلیارد ریال توسط محمد علی نانی در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده راه اندازی شد که امید است با حمایت مسئولین شهرستان روند کاری آن هر روز بهتر از روزهای گذشته ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار