رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر (بیست و ششم ژوئن، پنجم تیر) ، یک نمایشگاه عکس با عنوان 'مرگ تدریجی' در ممسنی گشایش یافت.
کد خبر: ۲۴۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 22 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید ابراهیم حسینی، افزود: در این نمایشگاه که در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شده، 30 قطعه عکس از انواع مواد مخدر و عوارض و پیامدهای مصرف آن بر جسم و روح انسان به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی بیان داشت: فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه در مسیر صحیح یکی از وظایف این اداره است و با توجه به رسالت سنگینی که این نهاد بر عهده دارد در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با هدف مقابله با این پدیده شوم و آگاه سازی اقشار مختلف مردم، اقدام به برگزاری این نمایشگاه کردیم.
او گفت: این نمایشگاه تا هشتم تیرماه جاری برای بازدید همگان دایر است.
حسینی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: صاحب نظران و اندیشمندان بر این باورند که حل معضل اعتیاد و پدیده مواد مخدر، نیازمند مبارزه ای فراگیر و پیوسته در ابعاد نظامی، انتظامی، سیاسی، اقتصادی و به ویژه فرهنگی است.
او اظهار کرد: مبارزه ریشه دار فرهنگی، می تواند تضمین کننده بهره دهی فعالیت دیگر بخش ها باشد و بی شک با تلاش فرهنگی می توان از گسترش روز افزون اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در کشور جلوگیری کرد و از این رهگذر، سلامت فردی و اجتماعی را به کشور بازگرداند.
بیست و ششم ژوئن (پنجم تیر) به عنوان سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار