معاون سیاسی سپاه پاسداران در شیراز گفت:با اشاره به اينكه دنياطلبي، ثروت اندوزي و اتصال به قدرت و ثروت نوعي عبور از ماهيت ديني و انقلابي است، تصريح كرد: امروز در بحث فيش هاي نجومي، ميانگين دريافتي سپاه در مقايسه با ساير سازمان ها 600 هزار تومان پائين تر است و اين در حالي است كه دشمن علاوه بر اسلام و ايران هراسي، سپاه هراسي را هم در دستور كار دارد.
کد خبر: ۲۴۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 22 June 2016
تابناک فارس به نقل از خبرجنوب:سردار دكتر رسول سنايي راد كه به دعوت بسيج اساتيد به مناسبت سالروز شهادت دكتر مصطفي چمران و روز بسيج اساتيد در تالار فجر دانشگاه شيراز سخن مي گفت، افزود: علم پشتوانه ديپلماسي ماست و مذاكره يعني چانه زني و گفت وگو با طرف مقابل بدون قدرت نمي شود.

وي اضافه كرد: ما امروز قدرت اول موشكي منطقه هستيم و اين قدرت را از ايده هاي شهيد چمران مي دانيم، بنابراين بايد توان نظامي كشور حفظ شود و نبايد به قدرت موشكي و نظامي ما لطمه وارد گردد.

اين مقام سپاهي با بيان اينكه امروز جوانان براي ما فرصت محسوب مي شوند، تاكيد كرد: اشتغال نبايد تنها به شعار باشد. امروز جواني كه اميد به اشتغال داشته باشد، به حداقل ها هم راضي است.

سردار سنايي راد با اشاره به اينكه دنياطلبي، ثروت اندوزي و اتصال به قدرت و ثروت نوعي عبور از ماهيت ديني و انقلابي است، تصريح كرد: امروز در بحث فيش هاي نجومي، ميانگين دريافتي سپاه در مقايسه با ساير سازمان ها 600 هزار تومان پائين تر است و اين در حالي است كه دشمن علاوه بر اسلام و ايران هراسي، سپاه هراسي را هم در دستور كار دارد.

معاون سياسي سپاه در ادامه سخنان خود با اشاره به رهنمودي از مقام معظم رهبري كه اقدامات احساسي امروز به ضرر كشور است، تصريح كرد: امروز انقلابي بودن يعني ژرف نگري، عمق انديشي، بصيرت، پركاري، جهاد، ايثارگري، روشنايي، نور، نشاط، توليد علم، استقامت و عزت. توهم آمريكا در اينكه ايران را تبديل به يك متحد همراه و ژاندارم منطقه كند، قسمتي ديگر از سخنان معاون سياسي سپاه بود.

وي افزود: امروز علاوه بر آمريكا، برخي از دشمنان ضعيف ما در منطقه هم دچار ايران هراسي شده و تحركات اخير ضدانقلاب در شمال غرب با نظارت آمريكا و حمايت لجستيكي كشورهاي منطقه، درسي براي ماست كه بر مراقبت هاي خود بيفزائيم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ياسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
واقعا حقوق سپاه از همه سازمان ها پايين تَر است،الله اكبر !!!! اين جمله چطور قابل باور و هضم براي مردم عزيز و شريف و فهيم است!!!!!!!شاخ در نياريم خوبه:)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار