ساعت یک و بیست دقیقه بامداد روز چهار شنبه یک اتوبوس مسافربری در استان فارس و در مسیر محور نیریز-سیرجان سقوط کرد.کشته شدگان در حادثه سقوط اتوبوس در نی ریز همه سربازانی بودند که به اهواز اعزام می شدند.
کد خبر: ۲۴۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 22 June 2016
ساعت یک و بیست دقیقه بامداد روز چهار شنبه یک اتوبوس مسافربری در استان فارس و در مسیر محور نیریز-سیرجان سقوط کرد. بعد از اعلام این حادثه به نیروهای امداد رسانی، چهار گروه ۱۵ نفره به محل حادثه اعزام شدند.



به گزارش تابناک فارس:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کشته شدگان در حادثه سقوط اتوبوس در نی ریز همه سربازانی بودند که به اهواز اعزام می شدند. وی افزود: این حادثه در حین اعزام نیروهای سرباز وظیفه از پادگان 05 کرمان اتفاق افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس، آمار کشته شدگان و مصدومان این حادثه را اعلام کرد. بر این اساس حادثه تصادف بامداد امروز نی‌ریز، منجر به کشته شدن ۲۰ نفر و مصدومیت بیش از ۲۰ نفر نیز شده بود.



این در حالی است که احتمال می رود به دلیل شدت حادثه آمار کشته شدگان افزایش یابد.



فرمانده پلیس راه شمال استان فارس علت حادثه رانندگی در جاده سیرجان - نی ریز را ناتوانی راننده در کنترل خودرو، براثر تخطی از سرعت مطمئنه با توجه به شیب موافق حرکت و قوس چپ گرد در مسیر اولیه اعلام کرد.

برچسب ها: تصادف ، نی ریز ، سرباز ، کشته ، حادثه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار